MuscleMeat

Verkocht Paar toestellen te koop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem153499

Cool Novice
Lid geworden
29 apr 2016
Berichten
76
Waardering
90
Lengte
1m76
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Middag allemaal,

Bij deze heb ik een paar toestellen uit mijn homegym te koop, dit betreft een Technogym lying leg curl, een leg press en een leg extension. Allemaal in goede staat.
leg curl 1.jpg leg curl 2.jpg leg extension blauw.jpg Leg extension.jpg leg press.jpg leg press 2.jpg
[
Voor locatie en prijzen stuur me een prive bericht

mvg
 
Laatst bewerkt:
Locatie (neem aan Friesland gezien de vlag) en prijzen?
 
Dat zou je inderdaad wel zeggen ja, nee de toestellen zijn op te halen uit Drenthe (wittelte)

Voor de Leg curl vraag ik 300
Leg extension 200
Leg Press 250
De pulleys los 175 stuk en samen 300

Maar mocht jeinteresse hebben in meerdere apparaten is er uiteraard iets met de prijs te doen.
 
De pulleys zijn ondertussen weg
 
Wat zijn de afmetingen van de legpress en hoe groot de gewichtstapel?
 
De afmetingen zijn:
L 2.05, B 0,97 en H 2.2.05. De gewichten stapel gaat 'maar'tot 100 kg, het is een degelijk apparaat voor beginners maar niet langer voor gevorderden.
 
Momenteel zijn de leg curl en de extensions er nog. Beide verkeren in goede staat. Ze mogen weg voor €450 samen.
 
Die leg curl van technogym is écht een hele goede machine. Ik heb eens in een gym getraind waar precies dezelfde stond. Heel erg zwaar en een geweldige strength-curve. Niet zoals die pussy troep van tegenwoordig. Als ik een gym had was ik dat ding meteen komen halen.
 
Die leg curl van technogym is écht een hele goede machine. Ik heb eens in een gym getraind waar precies dezelfde stond. Heel erg zwaar en een geweldige strength-curve. Niet zoals die pussy troep van tegenwoordig. Als ik een gym had was ik dat ding meteen komen halen.

Het is inderdaad een top en onverwoestbaar toestel. Heb je toevallig geen kennissen of bekenden die nog opzoek zijn?
 
Ik geef je 300 euro voor de leg extensions + leg curl
 
Back
Naar boven