Fitness Seller

Paar vette foto's van Jbc cup (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
6f08yf.jpg

2rer0n4.jpg

24q0c4l.jpg

rvk0av.jpg

aneo3k.jpg

iyzozc.jpg
 
22j,wat een fysiek man :eek: succ6 nog man
 
net fysiek inderdaad, ziet er goed uit. Mooie foto's.
 
Had je al gezien ja , Top !!!
 
nice pics ... die linker met zijn blauwe broek heeft anders ook wel best een wijde latspread seg ... tjees
 
Verdient gewonnen man echt een zeer nette side tricep pose top jij word een grote naam als je doorgaat
 
Verdient gewonnen man echt een zeer nette side tricep pose top jij word een grote naam als je doorgaat

Doorgaan doe ik zeker maar ik neem nu mijn tijd off om rustig te bouwen, proberen op een balans te blijven tussen vet % en massa
Wil elke x ik het podium opstap een verbeterde fysiek laten zien niet nu snel snel wat winnen endan verdwijnen mik op de long run :) En nogmaals bedankt !

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 10:58 ----------

nice pics ... die linker met zijn blauwe broek heeft anders ook wel best een wijde latspread seg ... tjees

Dank je !
En klopt wa tje zegt over hem, ook echt sympathieke gast was super sfeer tussen ons 2

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 10:58 ----------

Had je al gezien ja , Top !!!

Dank je Xtreme !
 
Zo vet ben je niet ja, VP valt wel mee toch?:P

Looking good bro.
Volgende wedstrijd neit meer bij de juioren denk ik?
 
Gruwelijk gozer, op je 22e deze vorm hebben betekent gewoon 200% dedication.
Ondanks dat die gozer naast je meer wijdte heeft komt jou rug er beter uit vanwege de droogte en de mooiere v-shape, overall had je gewoon meer droge massa.
Terecht dus dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd !!!
 
zieke afijning van je traps!!!:D
 
Gruwelijk gozer, op je 22e deze vorm hebben betekent gewoon 200% dedication.
Ondanks dat die gozer naast je meer wijdte heeft komt jou rug er beter uit vanwege de droogte en de mooiere v-shape, overall had je gewoon meer droge massa.
Terecht dus dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd !!!

Dank je man mooie complimenten ! Klopt helemaal wat je zegt heb me echt tijd zelfs meer dan 200% voor ingezet, 24/24u met de sport bezig geweest en heb heel hard afgezien zowel mentaal als fysiek maar ben blij dat ik heb doorgezet en het resultaat mag er wezen vind ik zelf nu achteraf
Hier een fototje van toen ik net begon met trainen
smfvdg.jpg


---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 11:29 ----------

zieke afijning van je traps!!!:D

Dank je !

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 11:29 ----------

Zo vet ben je niet ja, VP valt wel mee toch?:P

Looking good bro.
Volgende wedstrijd neit meer bij de juioren denk ik?

Neen klopt maar bedoel dat ik terug wat massa wil opbouwen maar mijn vet % nog in het oog wil houden dus niet boven de 12 a 13% wil komen, ga voor kwaliteit nu
 
owh lawd, you've come a longe way since then 'scapaboy' :D

top kerel !
 
wow ziet er zeker netjes uit!
 
Top fysiek!
 
die gast links zit op bodybuilding.com en heeft daar een topic 'training with roelly winklaar' oid. Is een belg en heeft samen met roelly en oma getraind
 
Had een vid gezien ervan op youtube, zeer netjes man ! Doe zo voort kan ik alleen maar zeggen :thumb:

Weet niet of het al eens vermeld is, maar hoelang train je al? :)
 
Niets dan respect voor je, zeker gezien je leeftijd. Dedication is the key, and you've opened the door a long time ago.
 
Back
Naar boven