Fitness Seller

Paar vragen omtrent bodyfat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

metusz

Novice
Lid geworden
1 jun 2012
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
82kg
Hallo,

Ik zit nu enkele maanden in mijn cut ik ben van 18% naar 12% gegaan zegt mijn tang, Dit heb ik 2 week geleden nog laten meten. Nu had ik vorige week mijn keuring voor de landmacht en daar kwam een bodyfat van 15% uit. Nu meet ik altijd op 4 punten en bij de landmacht werd ik maar op 3 punten gemeten. Wat is nou de goede, voor de zekerheid heb ik ook een foto gemaakt zodat jullie kunnen kijken. Wat mij wel opvalt is dat er bij mij nog geen abs te zien zijn. is het voor mij misschien slimmer om in een lichte bulk te gaan zodat ik toch wat spieren ga kweken. Over +- 3 maanden vertrek ik naar australie en zou ik toch wel graag wat beter er uit zien dan nu.

Ps. nu meet ik altijd 3x zodat ik daar het gemiddelde van neem. bij mij keuring werd dit niet gedaan en was het binnen een paar tellen klaar
 
Laatst bewerkt:
Je hebt 3,4,6,7,9puntsmetingen, maar de 3 en 4puntsmetingen worden het meest gebruikt.
Als ik van jouw was zou ik gewoon gaan cleanbulken.
 
Ik geloof die 15% eerder dan die 12%.
 
Ik merkte dat de caliper van B&F een kleine onderschatting geeft. Je kan altijd beter uitgaan van iets te hoog omdat je anders alleen maar jezelf voorliegt dat je droger bent dan je echt bent. Spiegel is de beste meter!
 
hij heeft ook nog niet zoveel massa. ik stond met 4puntsmeting van de zomer op 9% had ook te weinig massa om goede definitie te zien van spieren. idd een goede cleanbulk van 200-500kcal boven onderhoud zou een goede wezen :) ben daar namelijk ook goed op aangekomen en heb goed gegained afgelopen periode (Y)
 
klopt mijn massa is niet veel, daarom zat ik zelf ook al aan een clean bulk te denken. ik ga hier vanavond ff naar kijken deze post ik morgen hier wel. iedereen heel erg bedankt
 
Het heeft iets langer geduurd,maar heb er toch iets van kunnen maken.
Ik hoor graag wat jullie er van vinden en als jullie nog tips en opmerkingen hebben
 

Bijlagen

  • eten.xls
    327,5 KB · Weergaven: 52
haha, heb zaterdag weerlaten meten met 4 punts meting. ben van 65kg met 9% gegaan naar 75kg met 12% in 6 maanden tijd. enige wat hij zei is dat k meer buikspieren moet gaan trainen.

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 09:49 ----------

btw, je schema is goed man. houd dat zo aan en je gaat merken dat je goed aan zal komen in massa :) je hebt per maaltijd ongeeveer 20 gram eiwit op zn minst, je hebt het goed verdeelt (Y)
 
Back
Naar boven