MuscleMeat

Paardenbalsem tegen blessures (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tclaesse

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2004
Berichten
205
Waardering
0
Hallo

Sinds enkele weken kamp ik met een blessure aan de voorarm, waarschijnlijk door het geforceerd uitvoeren van de hammer curl. Til ik gewichten op boven de pakweg 4 kg voel ik nog steeds een stekende pijn (zeker als ik de hand omhoogsteek).Aangezien ik vanaf maandag opnieuw van start wil gaan had ik graag vernomen of paardenbalsem de pijn eventueel zou verminderen? Tot nu toe heb ik er een gewone spierbalsem ingemasseerd maar toch niet met het gewenste resultaat. Of is misschien ijs een mogelijke oplossing?
 
In de powerlifting wereld wordt dat wel vaker gedaan ter preventie en behandeling van spieren, van die balsems die voor dieren bestemd zijn.
 
Als je nog steeds last hebt, ben je blijkbaar nog niet voldoende hersteld. Kun je dan misschien langer rusten dan door blijven trainen met een blessure, want straks wordt het een permanente blessure.
Ervan uitgaande dat je voeding in orde is uiteraard, anders daar misschien naar kijken (eiwitten, vitaminen).
 
Als je nog steeds last hebt, ben je blijkbaar nog niet voldoende hersteld. Kun je dan misschien langer rusten dan door blijven trainen met een blessure, want straks wordt het een permanente blessure.
Ervan uitgaande dat je voeding in orde is uiteraard, anders daar misschien naar kijken (eiwitten, vitaminen).

Ik rust ondertussen al bijna een maand met de nodige verzorging maar de blessure blijft gewoon:( Normaal ga ik maandag opnieuw van start maar vrees er eigenlijk wel wat voor. Ik wist niet dat een blessure aan de onderarm zo hardnekkig kon zijn...
 
Back
Naar boven