Fitness Seller

Paardrijden

Bezoekers in dit topic

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
Vroeger toen ik nog een ventje van 12 / 13 was, was ik nogal verzot op paarden (grappen kunnen achterwege blijven). En ging zo nu en dan eens galoperen over de hei op vakantie in Zuid-Frankrijk en over afgelegen landschappen.

Eerlijk gezegd is dit verwaterd maar het leek me wel kicken om zo nu en dan weer eens te doen. Iemand die dit hier ook weleens doet? Of heeft gedaan? In NL zie ik het verschijnsel eigenlijk niet, alleen in een bak. Maar als strijder in de wijde landschap met droog weer, that does it.
 
Nooit gedaan maar lijkt me wel relaxt... maar dan wel over afgelopen landschappen idd.
 
Vroeger toen ik nog een ventje van 12 / 13 was, was ik nogal verzot op paarden (grappen kunnen achterwege blijven). En ging zo nu en dan eens galoperen over de hei op vakantie in Zuid-Frankrijk en over afgelegen landschappen.

Eerlijk gezegd is dit verwaterd maar het leek me wel kicken om zo nu en dan weer eens te doen. Iemand die dit hier ook weleens doet? Of heeft gedaan? In NL zie ik het verschijnsel eigenlijk niet, alleen in een bak. Maar als strijder in de wijde landschap met droog weer, that does it.

Zekers te weten
Lijkt me ook leuk om te doen, op een mooi zwart lenig arabisch paard
 
ik zou ook weleens willen paardrijden op een mooi open landschap. vooral met wat lsd in mijn systeem.
 
ja leuk, maar dan wel op een mooie wit fries nederlands paard. :rolleyes:


(maar nee, nog nooit op een paard gezeten)
 
In zuid-frankrijk leuk, op het frýske weilanden in de koeienvlaai niet leuk.
 


zit je nog een beetje in de ontkenningsfase jongetje ..... ik geef je 1 tip kom uit de kast voor het te laat is :cool: Is namelijk heel slecht om gevoelens te onderdrukken :)
 
zit je nog een beetje in de ontkenningsfase jongetje ..... ik geef je 1 tip kom uit de kast voor het te laat is :cool: Is namelijk heel slecht om gevoelens te onderdrukken :)

idd. zoiets leid altijd tot het bepotelen van kleine jongentjes in een donkere kelder met meer SM-folterwerktuigen erin dan die er vroeger in sadams garage stonden
 
Ik ben efficient, dus rij ik wel een koe. Eten en drinken tegelijk bij me. :)
 
Er gaat niets boven een rauwe lap paardenvlees.
 
Hollandse Biesbosch, in Dordrecht. Tijdens een wandeling daar vanochtend zijn we door 5-8 paarden ingehaald. Manege(s?) midden in het gebied, dus ook lekker makkelijk.
 
Flauwe reacties weer. :S
 
die van mij was serieus hoor :o

in mijn dorp is iemand een keer doodgetrapt door een paard dus misschien dat dat het er mee te maken heeft. elke keer als ik er voor bij fiets of skeeler nou dan ga ik er altijd zo ruim mogelijk om heen.
 
My favourite animal is steak!
 
Back
Naar boven