Fitness Seller

Paardrijden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

in texel kan je goed paardrijden dacht ik! in de achterhoek en friesland vast ook :P
 
Ik ben ook als de dood voor paarden. Die beesten zijn ZO ****in' eng. Heb vroeger voor m'n leven moeten rennen voor zo'n tyfusbeest. Echt no way dat ik nog in de buurt kom van een paard!
 
Ik ben ook als de dood voor paarden. Die beesten zijn ZO ****in' eng. Heb vroeger voor m'n leven moeten rennen voor zo'n tyfusbeest. Echt no way dat ik nog in de buurt kom van een paard!

:roflol: haha ken dat, heb dat toen ik nog klein was ook eens voor gehad, alleen was het een koe van mij.
Wist ik veel dat die beesten het niet graag hadden dat je hun kont afranselde met een tak :D
 
Whahaha, paardrijden, bro, sorry...
 
vroeger als jong ventje jaren paard gereden ongeveer 2a3 keer in de week, ook jumping. was een leuke tijd.
 
Whahaha, paardrijden, bro, sorry...

Ik hou van oudheid! In de Romeinse tijd was je paard en je beheersing ervan cruciaal voor je succes. Tegenwoordig is het alleen nog maar je rechtervoet in een stuk aluminium. :rolleyes: :D

Overigens heb ik verder niets met dat elitegedoe, van een cap op, ruiterspakje aan en wedstrijdjes in een bak of parcours, gevlochten manen etc.
 
En nu heeft dbb een paardrij topic...

;)
 
Ik heb geen paard, maar ik beeld me vaak in dat ik het doe. Dan trek ik ook m'n favoriete trui aan:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

j/k bro :D Nee, ik ben geen paardrij mens. Ik woon tegenover een manege, en vind het erg mooi om te zien, maar van een afstandje :P
 
Ik heb geen paard, maar ik beeld me vaak in dat ik het doe. Dan trek ik ook m'n favoriete trui aan:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

j/k bro :D Nee, ik ben geen paardrij mens. Ik woon tegenover een manege, en vind het erg mooi om te zien, maar van een afstandje :P

:roflol: met die trui aan scoor je vast massa's chickies, niet?
 
Ze grappen er wat over met een opmerking vast, wel een directe mogelijkheid om hustlertalk toe te passen.
 
Ik heb geen paard, maar ik beeld me vaak in dat ik het doe. Dan trek ik ook m'n favoriete trui aan:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

j/k bro :D Nee, ik ben geen paardrij mens. Ik woon tegenover een manege, en vind het erg mooi om te zien, maar van een afstandje :P


:roflol:
 
Ik heb geen paard, maar ik beeld me vaak in dat ik het doe. Dan trek ik ook m'n favoriete trui aan:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

j/k bro :D Nee, ik ben geen paardrij mens. Ik woon tegenover een manege, en vind het erg mooi om te zien, maar van een afstandje :P

hahahahahah fantastisch :D Kom niet meer bij :D:D
 
:roflol: met die trui aan scoor je vast massa's chickies, niet?

Ja, natuurlijk. Denk je niet dat ik er sexy uitzie dan met m'n 115kg in die trui, m'n strakke paardrijbroek en van die lekkere hoge laarzen? :eyebrow:
 
En je zweepje niet te vergeten... :eyebrow:
 
ik zou ook weleens willen paardrijden op een mooi open landschap. vooral met wat lsd in mijn systeem.

Volgens mij krijg jij die LSD niet meer UIT je systeem. :D
 
Ik ben ook als de dood voor paarden. Die beesten zijn ZO ****in' eng. Heb vroeger voor m'n leven moeten rennen voor zo'n tyfusbeest. Echt no way dat ik nog in de buurt kom van een paard!

Ik heb ook een keer hard moeten rennen voor een Knol. (zo'n immens beest)
Ik ging samen met m'n neef een streek uithalen. Dus wij 's nachts door een weiland heen. Wij de grap uitgehaald, en toen moesten we terug door het weiland. Komen er plots Knollen op ons afgerend, midden in de nacht op een weiland in een boerendorp. Rennen voor m'n leven moest ik(althans, zo voelde het), en toen zonder na te denken over het prikkeldraad gesprongen. Gelukkig geen schade opgelopen.

Iemand anders verteldde me dat je helemaal niet bang hoeft te zijn voor zo'n paard. Je moet er gewoon voor blijven staan en dan rennen ze je niet om. Wat denken jullie ? Zo'n beest komt toch niet voor niks op je afgerend ? (alhoewel zo'n paard sneller kan rennen dan mij...)
 
Ik vind dit meer iets voor mij

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wel een opmerkelijk topic voor 'stoere' bodybuilders :p
 
Alleen net als Clint

goodbad4.jpg
 
Back
Naar boven