MuscleMeat

Paars / blauwe plek paar dagen na injectie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jan Verbeek

Cool Novice
Lid geworden
16 jul 2017
Berichten
217
Waardering
76
Lengte
1m90
Massa
99kg
Vetpercentage
12%
Hey allen,

Een periode terug mijn tweede kuur begonnen. Tot zover verloopt alles prima.
Nu alleen even een kleine vraag omtrent mijn laatste injectie van 08 mei.

Op het moment was het injecteren iets gevoeliger (/pijnlijker) dan normaal.
Alsnog prikte ik gewoon door en heb ik de AAS netjes geïnjecteerd.
Kwam dit keer wel wat bloed naar buiten lopen (na het eruit halen van de naald).
Maar met een paar swipes met desinfectie doekjes was dat alweer opgelost.

Voelde naderhand wel een klein bultje die ook een klein beetje gevoelig was.
Maar op dit moment is er ook een paars / blauwe plek ontstaan rondom de injectiespot.
Het is niet heel groot, denk dat de diameter van het gebied zo'n 10 cm is.

Zelf denk ik aan een onderhuidse bloeduitstorting door het raken van een ader of iets dergelijks.
Het is verder niet opgezwollen (en het lijkt ook niet op een infectie).

Dan even voor de mensen die dit ook zelf meegemaakt hebben / verstand over hebben:
Uit bovenstaande verhaal, kunnen jullie hetzelfde hieruit opmerken / concluderen?
En hoe lang duurt het voordat zoiets ongeveer weg trekt?
Valt er nog iets extra's tegen te doen (een paar dagen nadat de plek ontstaan is)?

Thx alvast ;)
 
Zo te horen/lezen is er niks ernstigs aan de hand. ik zou daar niet weer prikken tot de kleur weggetrokken is.
 
Een blauwe plek met een diameter van 10 centimeter vind ik verdomde groot hoor. Maar eitherway klinkt 't niet of er iets aan de hand is.
 
Kan gebeuren niks aan de hand
Misschien te veel druk gezet op de spuit tijdens het induwen hiervan

Heb het zelf ook wel is dat ik een week erna weer wou injecteren en dat ik in een keer een gele plek heb, gewoon ander inject spot pakken
 
heb ook wel eens gehad, vaak heb ik dan teveel bewogen of iets dergelijks.
 
geen expert maar ik heb helaas plekken van 20 cm. gehad:(

Uit bovenstaande verhaal, kunnen jullie hetzelfde hieruit opmerken / concluderen?
te veel bewogen of niet goed schoongemaakt
En hoe lang duurt het voordat zoiets ongeveer weg trekt?
maximaal 1 week.
Valt er nog iets extra's tegen te doen (een paar dagen nadat de plek ontstaan is)?
ibro.
 
geen expert maar ik heb helaas plekken van 20 cm. gehad:(

Uit bovenstaande verhaal, kunnen jullie hetzelfde hieruit opmerken / concluderen?
te veel bewogen of niet goed schoongemaakt
En hoe lang duurt het voordat zoiets ongeveer weg trekt?
maximaal 1 week.
Valt er nog iets extra's tegen te doen (een paar dagen nadat de plek ontstaan is)?
ibro.


Denk dat het dan door het bewegen komt. Injectie was wat pijnlijker, maar verliep ook moeizaam.
Spuit boot was weerstand en moest even overpakken om kracht te zetten en daarbij deed hij wat bewegen ja.

W.at betreft dat schoonmaken lijkt het mij stug. Immers haal ik alle naalden uit steriele verpakkingen.
En daarbij clean ik ook altijd alles met desinfecterende alcohol.

De plek was trouwens onlangs minder blauw maar weer zwart geworden.
Maar lijkt er nu ook op dat hij kleiner / lichter wordt qua kleur. Dus het zal wel goed komen :)
 
komt allemaal wel weer goed dus:D volgende keer mischien even ander plekje kiezen voor de zekerheid
 
Back
Naar boven