Fitness Seller

PABLO EAT LIKE A BEAST

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik mag hopen dat hij geen relatie heeft want die vergast hij volledig ..
Whey farts incoming
 
Veel te weinig vetten is al gemeld en onnodig veel eiwitten. Je zal hier niet een beter resultaat op halen ten opzichte van een meer gebalanceerd schema met minimaal 1 gr vet per kg BW en 2-2,5 gr eiwit per kg BW en de rest kh.

Daarbij de titel van je topic .. je zou verwachten dat je veel eet... Maar ca 3100-3200 kcal is niet bepaald wat ik verwacht als er staat "eat-like-a-beast" :o
 
Zowel voeding als training word begeleid om optimaal alles mee te krijgen, ik doe dit om een volledig vernieuwd lichaam te laten zien, dat is het doel waarop ik mij momenteel richt, als ik goed en hard werk, garandeer ik dat ik in de zomer al een geweldige fysiek heb. Ik ga er gewoon vanuit dat je soms gewoon moet gehoorzamen en de regels volgen van je coach. En dan zie je wel dat het werkt. Ik heb mijn vertrouwen in hem en in zijn ervaringen. Dus laten we gewoon afwachten.

#hazloalestilousa
Je hebt je vertrouwen volledig in hem, maar toch vraag je hier nog even na of alles goed is wat die je heeft aangesmeerd. (Niet dat het erg is, alle vragen zijn welkom) :thumbs:
 
Vraag eens aan je voedingscoach waarom hij je 320 gram eiwitten (bijna 4 gram per kilo lichaamsgewicht!!!) en vijf porties vlees voorschrijft en deel zijn uitleg met ons. Kunnen wij misschien ook nog wat leren.
 
Vraag eens aan je voedingscoach waarom hij je 320 gram eiwitten (bijna 4 gram per kilo lichaamsgewicht!!!) en vijf porties vlees voorschrijft en deel zijn uitleg met ons. Kunnen wij misschien ook nog wat leren.
Een schema met veel eiwitten ziet er interessant uit. Trekt dus sneller klanten aan.
 
Een schema met veel eiwitten ziet er interessant uit. Trekt dus sneller klanten aan.
Denk je niet dat klanten met een beetje basic kennis over voeding en krachttraining dan juist vraagtekens gaan zetten bij zo'n 'coach'?
 
Een schema met veel eiwitten ziet er interessant uit. Trekt dus sneller klanten aan.
Klopt... veel mensen denken veel eiwit en weinig vet eten is goed....
Er leven nog teveel fabels hierover helaas.

@TS de supps bestel je via je coach? veelal wordt daar veel winst op gemaakt helaas. Als je schema goed in elkaar zit heb je die supps nie nodig.
Gezien je extreem hoog zit in eiwitten heb je die whey shake ook niet nodig.
En buiten vlees/kip etc zijn er ook veel goede en goedkopere eiwitbronnen.
Ik krijg de indruk dat je gewoon blind je schema volgt zonder de achtergrond waar dit op gebaseerd is na te vragen.
Niet beledigend of denigreren bedoeld maar zo komt het over.
 
Klopt... veel mensen denken veel eiwit en weinig vet eten is goed....
Er leven nog teveel fabels hierover helaas.

@TS de supps bestel je via je coach? veelal wordt daar veel winst op gemaakt helaas. Als je schema goed in elkaar zit heb je die supps nie nodig.
Gezien je extreem hoog zit in eiwitten heb je die whey shake ook niet nodig.
En buiten vlees/kip etc zijn er ook veel goede en goedkopere eiwitbronnen.
Ik krijg de indruk dat je gewoon blind je schema volgt zonder de achtergrond waar dit op gebaseerd is na te vragen.
Niet beledigend of denigreren bedoeld maar zo komt het over.
De coach is Danny Marquez Google hem maar even. Sups raad hij aan, verplicht hij niet. Word helemaal niet bij hem besteld. Heb alles besteld via XXL Nutrition. En heb nooit gevraagd als iemand dit goed of slecht vind. Wou gewoon comment en feedback zien Ik vertrouw hem volledig. Iedereen weet dat resultaat niet op een dag komt maar met geduld en veel discipline en tijd. Trust de coach en doe 200% wat hij zegt en resultaat zal jullie vragen beantwoorden. Ik ga ook een trainingslog starten. Met om de 2 weken een fysiek update. Dit gaat om een jaar coaching met eerste prioriteit groeien en een mooie shape naar de zomer toe. Achteraf gaan we kijken om in november of december een Mens Physique wedstrijd mee te doen. Allemaal heel erg bedankt. Dit forum is geweldig. Veel positief en negatief commentaar maar ieder zijn mening. Alles komt goed.
 
  • Like
Waarderingen: Iraj
Denk je niet dat klanten met een beetje basic kennis over voeding en krachttraining dan juist vraagtekens gaan zetten bij zo'n 'coach'?
Je moet ook helemaal geen coach nemen op dat vlak, allemaal geld flikkerij. Mits je natuurlijk wedstrijd ambities hebt.
 
Je hebt je vertrouwen volledig in hem, maar toch vraag je hier nog even na of alles goed is wat die je heeft aangesmeerd. (Niet dat het erg is, alle vragen zijn welkom) :thumbs:
Nooit nagevraagd als het goed is. Wou gewoon mijn schema delen maar oké :)
 
  • Like
Waarderingen: Iraj
Mooie klant ben je.
Je coach smeert je wat aan en je slikt het als zoete koek.
Wat is er mis mee om om uitleg te vragen ?
 
Mijn reactie was ook zeker niet negatief bedoeld. Het is alleen zo dat er veel mensen zijn die klakkeloos een schema aanpakken en zich zelf totaal niet verdiepen in de voeding maar alleen maar "de opdracht" uitvoeren zeg maar. Terwijl er zoveel te leren valt over voeding en hoe JOUW lijf erop reageert als je meer ervan weet en waarom dingen gedaan worden en hoe een schema is opgebouwd en wat het doel is van bepaalde voeding.
Ik geef alleen aan dat je beter meer en lezen en leren over hoe de dingen werken in je lijf. Daar heb je gewoon op lange termijn veel meer aan. Of je moet jarenlang geld blijven betalen voor een coach en dat blindelings blijven volgen.

Het forum is hier ook voor mensen om kennis op te bouwen van het hoe en waarom en de toegevoegde waarde van wat je eet en hoeveel. Als je alleen een schema dropt zal je dus altijd opbouwende kritiek krijgen en dat kan zowel negatief als positief zijn. Maar zoals je het topic begint met die post kan je er op rekenen dat mensen gewoon kijken naar wat je eet en je de vraag krijgt waarom.

Dus niets ten nadele van eventuele ervaring van je coach. Maar hou er rekening mee dat hij niet weet hoe jouw lijf reageert en dat als je jezelf erin verdiept je gewoonweg meer over jezelf leert dan je denkt.

Je kan met de opmerkingen die gemaakt zijn doen wat je wil en het zien als neerbuigende kritiek. Maar je kan er ook dingen uithalen die je mogelijk kan gebruiken om meer te leren. Dus vraag het aan je coach. Je zal er alleen maar wijzer van kunnen worden toch? :)

Oef.. wat ben ik lang van stof :o sorry...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven