XXL Nutrition

pagina's openen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Re: Re: pagina's openen

Originally posted by zoutzak

damn ik heb dit ook, maarre zeelandnet is aardig k*t.
tog verder wel aardig snelle verbinding...

ben ook allang blij dat er meerdere met dit probleem zijn.
ik heb dit ook al eerder aangejkaart in een thread maar daar kwamen helaas geen reacties op:mad: :D
 
Originally posted by Shadum
Okay het is nu later in de middag (17:00) er zijn ook nu weer momenten dat het openen traag gaat. De reden hiervoor is een overbelasting van de mysql server waar de site op draait. De oplossing hiervoor is echter wat ingewikkelder dan een zwaardere computer neer zetten; mysql is een licht gewicht database en het lijkt er soms op dat de server zwaar onder vuur komt te liggen van vele clients (denk aan 1000+ request per seconde)
Hij zei iets van 'we gaan de services herstarten' ofzo...

Dus volgens jou staan er gewoon teveel databases op voor wat ie aan kan???
 
Re: Re: Re: pagina's openen

Originally posted by dandyman


ben ook allang blij dat er meerdere met dit probleem zijn.
ik heb dit ook al eerder aangejkaart in een thread maar daar kwamen helaas geen reacties op:mad: :D
In begin had ik er eigenlijk geen last van, maar de laatste tijd idd wel.
Hopen maar dat ze er wat aan doen, anders moet ik weer verhuizen van host...
 
Ik wou gelijk van deze gelegenheid gebruik maken dat ik ook af en toe bij t switchen van de ene pagina naar een andere de html codes te zien krijg. soms over t hele scherm, soms gedeeltelijk over de pagina.

Vond t wel belangrjk om te melden:)
 
Originally posted by dandyman
Ik wou gelijk van deze gelegenheid gebruik maken dat ik ook af en toe bij t switchen van de ene pagina naar een andere de html codes te zien krijg. soms over t hele scherm, soms gedeeltelijk over de pagina.

Vond t wel belangrjk om te melden:)

Heb er hier geen last van. Ik denk dat het aan je browser ligt of aan een (transparante) proxy. Tegen een transparante proxy is weinig te doen.
 
Originally posted by Homer
Gaat weer lekker vlot nu :)

ik juich niet te vroeg, maar een klein :clap: kan er idd vanaf. :coolnana: volgt nog over een aantal dagen hoop ik.:D
 
Originally posted by dandyman
Ik wou gelijk van deze gelegenheid gebruik maken dat ik ook af en toe bij t switchen van de ene pagina naar een andere de html codes te zien krijg. soms over t hele scherm, soms gedeeltelijk over de pagina.

Vond t wel belangrjk om te melden:)
Nog nooit van gehoord, maar ben wel vrij zeker dat dat aan je eigen pc/instellingen ligt.
 
Bij mij zijn er de laatste dagen weer kuren. Gister omstreeks 19.00 duurde t weer een eeuwigheid en na een kleine 10 minuten heb ik de hoop maar opgegeven.
Bij dit moment van typen (13.27) ondervind ik wederom trage momenten, niet zo erg als gister, maar toch.

Als jullie er nog mee bezig zijn, gelieve deze post dan als niet gepost te beschouwen.
Indien t opgelost bleek zou ik gaarna weten of t dan aan mijn compuetr ligt.
Lijkt me overigens vreemd aangezien ik er thuis als op t werk last van ondervind en alleen bij dbb.com.

k weet t, ben een zeurpiet maar wel een zeurpiet die dolgraag veel op dbb.com rondsurft en als dit bij andere sites zou gebeuren er scheit aan zou hebben:D
 
ik ben mischien ook een zeurpiet, maar ik word er onderhand ook een beetje gek van. Ik denk eerlijk gezegd ook dat je mysql server het niet aankan, krijg namelijk soms een errormessage dat de mysqlserver overflowd is. Dandy, het ligt niet aanjou computer. Ik heb er thuis last van en ook op school (ICT opleiding dus een flinke verbinding). Het duurt vak 3 min. voordat de pagina opent, heel erg irri.
 
ik ben mischien ook een zeurpiet, maar ik word er onderhand ook een beetje gek van. Ik denk eerlijk gezegd ook dat je mysql server het niet aankan, krijg namelijk soms een errormessage dat de mysqlserver overflowd is. Dandy, het ligt niet aanjou computer. Ik heb er thuis last van en ook op school (ICT opleiding dus een flinke verbinding). Het duurt vak 3 min. voordat de pagina opent, heel erg irri. Bij reply's invoeren duurt het helemaal lang!
 
Er is inmiddels een tweede klacht verstuurd naar onze webhost.
Ik vind het schandalig dat dit weer gebeurd nadat ze er 'zogezegd' iets aan gedaan hadden en zal het hun ook zo zeggen.
Hopelijk kan dit snel verholpen worden en ondertussen onze oprechte excuses aan alle leden voor dit ongemak.
 
excuses anvaard:D
maar owee, als t nu niet verholpen wordt......:rolleyes: ;)
 
Vreemd bij mij gaat alles altijd snel? Zal wel aan de timing liggen zeker?
 
Originally posted by admin
Er is inmiddels een tweede klacht verstuurd naar onze webhost.
Ik vind het schandalig dat dit weer gebeurd nadat ze er 'zogezegd' iets aan gedaan hadden en zal het hun ook zo zeggen.
Hopelijk kan dit snel verholpen worden en ondertussen onze oprechte excuses aan alle leden voor dit ongemak.

Uit het 'gedrag' van de server hebben ze ook wel iets gedaan; ze herstarten als ik het goed interpreteer de mysql server wat vaker. (normaal zou je dit alleen 's nachts doen op het moment dat je log files roteert)
 
Vervolg onderzoek

Na dat ik T laatst wat gegevens over de site heb door gestuurd hier wat over de verstoringen van heden avond; de beheerder van het board heeft een lokaal netwerk met een cisco router en daar achter een reeks computers. Het board draait op een linux waarschijnlijk x86 machine. Er vinden enorme packet losses plaats op dit netwerk op dit moment waar ui ik concludeer dat niet alleen de cisco overbelast is maar ook de dbb host zelf is overbelast. De machine voor de beheerder zij cisco (exacte type is onduidelijk maar het betreft een broadband router of switch )heeft namelijk geen enkel netwerk probleem op het moment.

Voor de duidelijkheid ik post dit niet om dat T in deze iets te verwijten valt, sterker ik steun hem volledig in deze, maar omdat ik als systeembeehrder nog al kwaad wordt van dit soort amateuristische werkwijzen (de dbb board provider dus).
 
Re: Vervolg onderzoek

Originally posted by Shadum
.... dit soort amateuristische werkwijzen (de dbb board provider dus) ....

Dat kun je wel zeggen ja.

Groet Smalluser :thumb:
 
kreeg net constant deze leuke melding wanneer ik DBB opstart:



Warning: Too many connections in /usr/local/psa/home/vhosts/dutchbodybuilding.com/httpdocs/forum/admin/db_mysql.php on line 40

Warning: MySQL Connection Failed: Too many connections in /usr/local/psa/home/vhosts/dutchbodybuilding.com/httpdocs/forum/admin/db_mysql.php on line 40



There seems to have been a slight problem with the database.
Please try again by pressing the refresh button in your browser.

An E-Mail has been dispatched to our Technical Staff, who you can also contact if the problem persists.

We apologise for any inconvenience.
 
Ken t Kale, is hier ook onderhand vriend aan huis:rolleyes:

Maar idd, t is niet om t hier af te kraken of T in een kwaad daglicht te zetten, maar t is af en toe gewoon om moe van te worden.
 
geef T ook echt niet de schuld. Hij probeerd er tenslotte ook alles aan te doen. Maar ik vind het gewoon schofterig van die provider ..
 
Back
Naar boven