XXL Nutrition

paint/screenshot problem..

Bezoekers in dit topic

calcification

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2005
Berichten
6.166
Waardering
216
Maak ik zonet een screenshotje en wil ik die plakken in paint, slaat die k*tzooi vanzelf weer uit.
Dus ik herhaal ik ging als volgt te werk eerst naar bureau-accessoires => paint => bewerken => plakken => bestand => opslaan als... en dan niets meer, paint gaat gewoon weer dicht, zie ik opnieuw mn desktop, WTF is hier gaande ?

Iemand een oplossing ? 1e maal dat ie dit doet ... :mad:
 
heb dat ook gehad met een ander programma, bestand was dan corrupt, open is een nieuw bestand en probeer nog eens?
of open al een file die je met paint heb gemaakt vroeger (dus waarvan je zeker ben dat het werkt) en begin vanaf daar het daar te plakken.
probeer anders ook eens ctrl+v ipv bewerken en plakken.
Of probeer gimp (= gratis fotobewerkingsprogramma)
 
heb dat ook gehad met een ander programma, bestand was dan corrupt, open is een nieuw bestand en probeer nog eens?
of open al een file die je met paint heb gemaakt vroeger (dus waarvan je zeker ben dat het werkt) en begin vanaf daar het daar te plakken.
probeer anders ook eens ctrl+v ipv bewerken en plakken.
Of probeer gimp (= gratis fotobewerkingsprogramma)

Mmm denk eerder dat windows ff lastig wou zijn..
Ik probeerde daarnet nog eens alles, en het liep als een treintje zonder enige fout zoals het hoort, wel raar dat ie eerst steeds weigerde te doen wat ik vroeg.
Maar nu het lijkt opgelost te zijn, zoek ik er ook niet meer verder achter hoor!
Snel tevreden pc klant, ik.
 
Back
Naar boven