XXL Nutrition

Pakje onderschept, brief van douane gekregen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leviathan

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
9.350
Waardering
2
IK heb een Egyptische zwager die een hele tijd geleden wat eeeeh....Egyptische spulletjes voor me heeft besteld uit de apotheek.

Een kennis van m daar zou het naar het huisadres van mn zus sturen met de nodige 'verpakkingsmaatregelen' zoals ik die heb voorgesteld.

Ik weet vrijwel zeker dat de Egyptische afzender niet geheel heeft begrepen wat met die 'verpakkingsmaatregelen' bedoeld werdt en het denk ik gewoon in een doosje gekwakt heeft.

Enfin, bijna half jr later hebben ze dus vandaag een brief van de douane thuisgekregen waarin staat dat het onderschept is en ze een boete krijgen.

Ik meen dat er meer mensen met een soortgelijk bijltje hier op DBB hebben gehakt.

Wat kunnen we hiermee?

Ontkennen dat ze iets van de inhoud afwisten? Uberhaupt ontkennen dat ze ook maar iets vanuit Egypte besteld hebben?

???
 
ontkennen lijkt mij het beste, heb zelf niet zoiets meegemaakt
 
Geen ervaring mee.. Maar ontkennen is de beste optie, me dunkt.

Voorbeeld: als ik jou wil naaien, kan ik dus een pakketje met gear naar je sturen, dan krijg jij een boete. Zou natuurlijk niet echt waterdicht zijn..
 
Ontkennen, altijd ontkennen en zeker als ze zelf niet in Egypte zijn geweest.
 
Brutez zei:
Ontkennen, altijd ontkennen en zeker als ze zelf niet in Egypte zijn geweest.

Mn zwager heeft een tijdelijke visum op dit moment, deze is onlangs met een half jr of een jaar verlengd. Hij is dus tot voor Januari 2005 in Egypte verbleven.

Edit:

Ging overigens om een gebruikershoeveelheid, dus dat scheelt alweer.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven