XXL Nutrition

.

Bezoekers in dit topic

Ano_54321

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Berichten
5.833
Waardering
6.785
Lengte
1m74
.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij veranderde de status onlangs niet .
" package ar customs Amsterdam depot "


Na lang wachten heb ik TNT gebeld met het 3s nummer . De dame vertelde mij dat mijn pakket in beslag genomen is vanwege de inhoud en de medicatie wet .

Het heeft nog zeker 4 weken geduurd voordat ik een brief kreeg waarin stond dat ik een stoute jongen was .
 
Ik heb met een kitje HGH een keer gehad dat deze geopend was bij de douane, daarna hadden ze het kitje weer netjes dicht gedaan, geseald en is alsnog zonder problemen aangekomen.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Dit hoeft nog niet te zeggen dat het in beslag genomen is.

Mijn ervaring is met pakketten welke in beslag genomen worden dat het gewoon netjes in het trackingnummer gezet wordt na onderzoek. Daarna volgt de brief een paar weken later.

Ik zal straks eens voor je kijken hoe het bij mij verder verlopen is bij een pakket dat wel in beslag genomen is qua statussen.

brb
 
.
 
Laatst bewerkt:
Daar staat in wat er aangetroffen is en dat ze het gaan vernietigen of al hebben gedaan.

Hij eindigt met iets van "Zou u willen proberen dat het niet meer voor komt dat dit soort producten naar u opgestuurd worden of dat u niet meer dit soort producten besteld"

Geen enkele juridische shit ofzo, niks om je druk over te maken.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb met een kitje HGH een keer gehad dat deze geopend was bij de douane, daarna hadden ze het kitje weer netjes dicht gedaan, geseald en is alsnog zonder problemen aangekomen.

Ik ben jaloers ! Die van mij was hgh .
 
De brief is simpel.

Er staat idd wat ottorockit schrijft , en ook duidelijk dat er geen juridische stappen worden ondernomen .
 
Ik zit nog steeds op een pakketje sarms te wachten. Track and trace meld "held for government inspeciton" . Dit staat er al sinds 21 Juli, sinds dien niets meer gehoord.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel IU kan ik in een pakket hebben, zodat er niets erger gebeurt dan een brief over de confiscatie?
 
Hoeveel IU kan ik in een pakket hebben, zodat er niets erger gebeurt dan een brief over de confiscatie?

Daar gaat niemand behalve de douane een antwoord op kunnen geven.. Als je het hebt over GH, dan is het juridisch correcte antwoord in principe 0. Somatropine valt onder de wet van geneesmiddelen en mag je niet zomaar invoeren. Waar jij specifiek naar vraagt is niet te beantwoorden voor een leek en in uiterste gevallen zelfs onderhavig aan het humeur en de oplettendheid van de douanier die jouw pakketje eventueel onderzoekt.
 
Hoeveel IU kan ik in een pakket hebben, zodat er niets erger gebeurt dan een brief over de confiscatie?

Minder dan een hoeveelheid waarvan redelijkerwijs aangenomen kan worden dat het voor eigen gebruik is.

Hgh is iets wat je voor langere tijd gebruikt dus denk dat je met een hoeveelheid voor een half jaar wel redelijk veilig zal zitten zonder juridische problemen.

Sowieso kun je altijd zeggen: ik heb niks besteld. Alsof die fabrikant betaalgegevens gaat geven laat staan dat de douane daar moeite voor gaat doen die te krijgen als het een betrekkelijk kleine hoeveelheid is :o
 
Minder dan een hoeveelheid waarvan redelijkerwijs aangenomen kan worden dat het voor eigen gebruik is.

Hgh is iets wat je voor langere tijd gebruikt dus denk dat je met een hoeveelheid voor een half jaar wel redelijk veilig zal zitten zonder juridische problemen.

Sowieso kun je altijd zeggen: ik heb niks besteld. Alsof die fabrikant betaalgegevens gaat geven laat staan dat de douane daar moeite voor gaat doen die te krijgen als het een betrekkelijk kleine hoeveelheid is :o

Daar ga je al nat, hier zijn geen richtlijnen voor, dus je bent hier compleet afhankelijk van de pet van de douanier en welke richting die uitwijst.

Is louter een aanname gebaseerd op lucht = eigen inzicht = niks waard in dit soort zaken.

Ook hier weer; wie bepaald wat een betrekkelijk kleine hoeveelheid is? Dat staat niet in een boekje.. 6 kitjes lijkt voor een gebruiker "normaal" of "weinig", maar dat hoeft voor een douanier niet zo te zijn.
 
Een douanier geeft dan ook geen straffen, dat doet een rechter.

Als jij bij een rechter aannemelijk kan maken dat het voor eigen gebruik is zal je vrijgesproken worden voor handel en dan val je terug op 'bezit en gebruik is legaal'

Dus zoals ik al zei, zolang je geen extreme hoeveelheden importeert zal het hoogstens in beslag genomen worden, dit zou het in principe sowieso moeten worden.
 
Een douanier geeft dan ook geen straffen, dat doet een rechter.

Als jij bij een rechter aannemelijk kan maken dat het voor eigen gebruik is zal je vrijgesproken worden voor handel en dan val je terug op 'bezit en gebruik is legaal'

Dus zoals ik al zei, zolang je geen extreme hoeveelheden importeert zal het hoogstens in beslag genomen worden, dit zou het in principe sowieso moeten worden.

Je schopt hier allemaal open deuren in en mijn argumenten blijven staan.

Het begint bij de douanier die iets wel of niet waardig genoeg vind voor onderzoek, al dan niet gevolgd door een escalatie naar zijn meerdere. Dan volgt er wel of niet een onderzoek, komt het OM erbij kijken en in het laatste stadium pas een rechter. Het stukje onderzoek moet je al willen vermijden. En op basis van jouw aannames zou je altijd de veilige weg moeten bewandelen en gewoon je GH in NL aanschaffen bij iemand die op grote schaal zelf importeert zodat dat risico lekker bij hem of haar ligt.
 
Ja of je betaald gewoon met bitcoins en als je een brief of politie thuis krijgt zeg je gewoon dat je niks besteld hebt.:rolleyes:
 
Back
Naar boven