MuscleMeat

Pakt Ed van Amsterdam in New York een van de 5 Mr.O plaatsen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
5.674
Waardering
26
16 mei a.s. heeft de New York Pro plaats, een van de grotere en bekendere
pro shows. De pro's kunnen $ 41.000,-. verdelen + dat de eerste 5 finalisten
zich plaatsen voor de Mr.O:cool:.

Aardig wat grote namen in de line up omdat traditioneel een hoop pro's zich hier willen laten zien. Ff een greep uit de line up van wie we kunnen verwachten Darrem Charles, Silvio Samuel, Hidetada Yamagishi, Marcu Ruhl, Kevin English, Paco Bautista, Jason Arntz en Craig Richardson.....maar waar iedereen hier natuurlijk naar uit kijkt is de presaties van Ed van Amsterdam die dus weer het podium op gaat en denk ik serieus voor een Mr.O ticket gaat.

Ff een discussie, heeft Ed de mogelijkheden op een top 5 plaats in New York ?, denk zelf dat er best wat mogelijk is en zie hem zeker ook wel eindigen in de top 10...hij zal in iedergeval in zijn beste vorm meten komen en wie weet hebben voor het eerst in 20 jaar straks weer een Nederlander op het Mr.O podium.

Iemand info over een eventuele live webcast:coffeepc:, tijden etc. ?.
wie waagt er ff een voorspelling van de top 5 !.
 
Durf geen voorspelling te doen omdat ik niet weet hoe groot en goed de andere atleten eruit zien. Heb Ed gisteren gezien en de man is echt huge en is hard bezig met de voorbereiding. Hij gaat hele hoge ogen gooien dat kan ik zeker voorspellen.
 
Ik verwacht wel iets van: Silvio Samuel, Hidetada Yamagishi, Marcus Ruhl.
Over Ed durf ik niets te zeggen, al even geen foto's meer gezien van die kerel.
 
je noemt zelf al een zooitje namen die zeer waarschijnlijk (bijna) allemaal boven ed komen te staan. dus denk niet dat het er in zit...?
 
denk het niet!maar zou wel cool zijn!
 
Ik vrees dat Ed geen top 5 plaats gaat pakken maar zou het hem zeker wel gunnen!
 
Silvio,Yamagishi zitten er zeker bij!!
Benieuwd naar ed geen recente fotos kunnen vinden,jammer dat de man weinig van zich laat zien,misschien maar goed ook en gaat ie voor een grote verassing zorgen
 
alles is mogelijk!

maar ik vrees het ergste.
 
iemand aktueele pic's van Ed ?
 
Durf geen voorspelling te doen omdat ik niet weet hoe groot en goed de andere atleten eruit zien. Heb Ed gisteren gezien en de man is echt huge en is hard bezig met de voorbereiding. Hij gaat hele hoge ogen gooien dat kan ik zeker voorspellen.

Had idd al wat fototjes gezien van Ed, is goed bezig daarom zijn er misschien wat kansen deze keer:cool:.
 
Zou je de foto's ook door kunnen mailen (of de link). Zou wel geniaal zijn als eT de O zou halen. Zou mooi zijn als Ruhl dit ook zou doen. Gaat het toch weer een O worden van de grote mannen...
 
Zou je de foto's ook door kunnen mailen (of de link). Zou wel geniaal zijn als eT de O zou halen. Zou mooi zijn als Ruhl dit ook zou doen. Gaat het toch weer een O worden van de grote mannen...

Ruhl ging de O' sowieso niet meer doen. Ook al moest hij de NY Pro winnen.
Dit zou zijn laatste show zijn, speciaal als afscheid voor zijn fans.
 
Had idd al wat fototjes gezien van Ed, is goed bezig daarom zijn er misschien wat kansen deze keer:cool:.

Je plaatst altijd ik weet niet hoeveel topics, maar nooit en dan ook nooit post jij foto´s. Waarom eigenlijk niet?
 
Je plaatst altijd ik weet niet hoeveel topics, maar nooit en dan ook nooit post jij foto´s. Waarom eigenlijk niet?

Hij weet niet hoe het werkt dacht ik ;)
 
Je plaatst altijd ik weet niet hoeveel topics, maar nooit en dan ook nooit post jij foto´s. Waarom eigenlijk niet?

idd:D...geen idee hoe die dingen erop te krijgen maar heb gelukkig tegenwoordig wat assistentie zo links en rechts van mensen die er wat foto's op gooien:D.
 
Ik gun het Ed van harte als hij in de top 5 zou uitkomen, ik heb hem al heel lang niet meer gezien maar ik weet dat hij er heel hard voor heeft getraind om te worden wat hij nu is.
 
Ik gun het Ed van harte als hij in de top 5 zou uitkomen, ik heb hem al heel lang niet meer gezien maar ik weet dat hij er heel hard voor heeft getraind om te worden wat hij nu is.

Hoop voor hem dat hij goed gaat scoren, natuurlijk al jaren een voorbeeld voor velen en een top 10 halen in dit deelnemersveld is natuurlijk al een
geweldige prestatie en het feit dat je in de vergelijking komt met al die andere grote namen:cool:.
 
idd:D...geen idee hoe die dingen erop te krijgen maar heb gelukkig tegenwoordig wat assistentie zo links en rechts van mensen die er wat foto's op gooien:D.

Laat die assistentie dan even opdraven, want zo hebben we er natuurlijk niks aan ;) geen idee hoe Ed en nu bij staat namelijk.
 
Laat die assistentie dan even opdraven, want zo hebben we er natuurlijk niks aan ;) geen idee hoe Ed en nu bij staat namelijk.

:DZal eens kijken of ik die foto's van Ed nog ergens terug kan vinden;), pm me anders ff je emailadres dan maak ik ff gebruik van jou assistentie want een beetje support voor Ed op DBB mag best natuurlijk.
 
De laatste foto die ik van Ed heb gezien is ongeveer van 200 jaar voor Christus, dus ik zou mijn hand er ook niet voor in het vuur steken.
 
Back
Naar boven