Fitness Seller

Verkocht Panatta en Technogym apparatuur

Bezoekers in dit topic

Maupert90

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2010
Berichten
20
Waardering
0
Dag beste mensen,

Mijn vader heeft drie apparaten staan die wegens ruimtegebrek verkocht moeten worden. Ik hoop dat het toegestaan is deze hier te verkopen zonder dat ik verder een actief lid ben op dit forum. Het gaat om de volgende machines.

Deze apparaten staan tevens op marktplaats met richtprijzen:
Panatta fly machine - 280 euro
Panatta buikspiermachine - 260 euro
Technogym pullover machine - 280 euro

Foto's...

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

De apparaten staan allemaal in Amsterdam en zijn te bezichtigen. Het is het makkelijkste (en snelste) om hiervoor direct mijn pa te bellen, maar ik zal het hier in de gaten houden mochten er vragen zijn. Stuur mij even een PM als je het nummer van mijn vader wil hebben.

Bedankt! Mauro en Jack Vos
 
Is hier totaal geen interesse? De foto's zijn trouwens klikbaar.
 
ik denk dat de meeste mensen hier op compounds leven. Maar heb geduld. Flymachine kan je immers met losse gewichten doen, buikspieren trainen de compound mensen amper, en een pullover kan je ook gemakkelijk zelf met schijven doen..

maar je hebt toch alle tijd. Doe rustig. Gaat vanzelf weg.

edit; weet je trouwens zeker dat die buikspieren apparaat een buikspier apparaat is? Is deze niet voor de onderrug? Kan ook zijn dat ik het verkeerd zie hoor;)
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat de meeste mensen hier op compounds leven. Maar heb geduld. Flymachine kan je immers met losse gewichten doen, buikspieren trainen de compound mensen amper, en een pullover kan je ook gemakkelijk zelf met schijven doen..

maar je hebt toch alle tijd. Doe rustig. Gaat vanzelf weg.

edit; weet je trouwens zeker dat die buikspieren apparaat een buikspier apparaat is? Is deze niet voor de onderrug? Kan ook zijn dat ik het verkeerd zie hoor;)

Hij is toch echt voor de onderrug.
 
Nope. Je zou hem daar wel voor kunnen gebruiken maar dan zit je niet goed met je voeten. Op de foto staat het ding op slot naar voren maar als je hem gebruikt draait hij naar buiten, en moet je naar voren drukken.
 
Zijn nou niet bepaald interessante apparaten voor de gemiddelde homegym denk ik...
 
De fly machine is nog te koop, en er staat nu ook een Panatta biceps curl machine die weg moet...

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Scott curl...

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Moet weg tegen elk aannemelijk bod!
 
Kijk ook even naar foto nr 9 van de 173 :D
 
Wat is dat met die geweren?
 
Dat zijn gewoon random uploads die niks met de apparaten te maken hebben. ;)
 
---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

[/COLOR]da fak dude

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

wat doe je daar allemaal mee :p
 
Laatst bewerkt:
Wat mag die scot curl kosten
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven