XXL Nutrition

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
5.674
Waardering
26
Vanmiddag heeft dus de persconferentie plaats gevonden waarop wij
onze plannen hebben openbaar gemaakt voor de "Langste Work Out Ooit".
Morgen o.a. de beluisteren tussen 16.00 uur en 17.00 uur op Achterhoek FM.

6-7 mei a.s. zullen Aad Althof (Mr.Aad), Thijs Althof (DjGeezer) en Robbert-Jan van Heeckeren (Dave Hawk) wij in Strada Sports Vorden een poging doen de langste work out ooit in onze sport neer te zetten. We zetten in eerste instatie in op 24 uur :eek: maar hopen natuurlijk op iets meer....
Alle trainingsmethoden uit onze sport zullen daarbij aan bod komen, begeleid door een aantal zeer strenge regels die worden gecontroleerd door een aantal officiele recordgetuigen en later nog eens door een notaris en de NBBF.

Vorig jaar ben ik begonnen met het ontwikkelen van deze recordpoging omdat onze sport bijna geen records kent, juist records zorgen vaak voor een positieve insteek ook bij mensen die niets met onze sport hebben. Van Juliette
Bergman mocht ik namens de NBBF vernemen dat zij het ook een uniek idee vinden en erkenning zullen geven aan deze recordpoging. Via de NBBF hopen
wij op een vruchtbare lobby bij de IFBB zodat we zelfs kunnen spreken van een officieel wereldrecord.

Uit de sport maar ook daarbuiten hebben we al veel positieve reacties gekregen wat ons sterkt in de enorm zware voorbereiding. Daarom willen wij dan ook Panatta (P&A sports), XXL Nutrition, Sport-Tiedjes, Strada Sports,
Sportfood.NL, Dalphin Sportdranken, Bardelino en Robbert's Sportfood bedanken dat zij hun medewerking verlenen aan dit unieke evenement, zonder deze bedrijven was het niet mogelijk geweest een recordpoging als deze op te zetten en uit te voeren:cool:

We hopen een beetje te slagen met ons doel de sport lekker positief neer te zetten en een brug te slaan naar de populariteit van het sportschool bezoek en daar hoort bb dus ook bij.
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

:clap: :clap: :clap:

Super initiatief!
Hopelijk die dag zoveel mogelijk DBB'ers daar aanwezig om aan te moedigen!
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

dit is nou geen goed voorbeeld van bb hé :D

nee grapje.. leuk initiatief.. lijkt mij ook wel iets :P


pas op voor overtrainen :P
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Leuke recordpoging, succes
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Sportfood.nl zei:
:clap: :clap: :clap:

Super initiatief!
Hopelijk die dag zoveel mogelijk DBB'ers daar aanwezig om aan te moedigen!

Bedankt Bas:thumbs:
Super dat dat je onze partner bent tijdens de recordpoging:cool:
Je proteinepudding is straks onze belangrijkste voedingsbron tijdens de recordpoging. We hebben natuurlijk weinig tijd om te eten en rusten en dan is de pudding een ideaal alternatief.

Strada Sports Vorden is een van de grootste (kwa leden) gyms van Nederland, waar al een hoop DBB-ers zitten, daarom ook een perfect idee van je voor een meeting op 6-7 mei waar iedereen natuurlijk welkom is:thumbs:.
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Nou he he nu kan iedereen weer rustig slapen vannacht, al die spanningen zijn weer weg.
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Sorry, verkeerde knopje:D hier komt de rest.
Ik ben er zeker bij, maar voor nu, een super idee en succes met de verdere voorbereiding
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

+24 uur, goed volume! :D :thumbup:
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Woooow :D

Heel veel succes mannen :thumbup:

Hoe ziet deze workout eruit? Train je dan alle spiergroepen? Hoeveel oefeningen en sets en reps :D:)
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

DavyO zei:
Woooow :D

Heel veel succes mannen :thumbup:

Hoe ziet deze workout eruit? Train je dan alle spiergroepen? Hoeveel oefeningen en sets en reps :D:)
Wou ik ook net vragen.
24u, uiteraard zorgvuldig opgebouwd, maar op welke manier dan juist, hoe deel je dan zo'n marathontraining in?

Mooi initiatief trouwens, hopelijk krijgt het hele zaakje voldoende media en andere aandacht!
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Ten eerste bedankt voor alle leuke reacties:thumbs:

Het gaat echt super zwaar worden:wl: , ben al een tijdje mijn training en voeding flink aan het opkrikken.
We trainen tijdens de recordpoging volgens alle bb-methoden dus hoeven we alleen onze intensiviteit aan te passen.

Niemand heeft dit ooit gedaan dus ben ik erg druk met het ontwikkelen van een goed voedingspatroon en trainingsschema's, het is echt pionieren, prachtig:D . XXL Nutrition ondersteunt ons in de voorbereiding zodat we kwa supp's een strak schema kunnen draaien op weg na een maximale prestatie:cool:. Zal binnenkort wel mijn schema posten, dan kun je ook zien dat we een hoop basisregels uit de bb-wereld gebruiken.
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Ja het vergt veel inspanning en tijd. Om dit record natuurlijk goed te doorstaan. We hebben strakke eet en-trainings schema's. En we hebben er echt zin in!!! Duurd allemaal nog even maar, we kijken er dus echt naar uit!! We hopen dat jullie ons allemaal steunen!!
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

DavyO zei:
Woooow :D

Heel veel succes mannen :thumbup:

Hoe ziet deze workout eruit? Train je dan alle spiergroepen? Hoeveel oefeningen en sets en reps :D:)

We trainen in een rotatie systeem, dat betekent dat we om de 4 uur een spiergroep belasten en rouleren wij drieen per oefeningen en voeren het uit als team. Ieder uur pakken we 2 spiergoepen, na ieder uur hebben we 5 min.
rust voor verzorging, voeding etc..

Ben nu bezig de schema's :study: aan het aanpassen zodat we een goed evenwicht kunnen bewerkstelligen. Een oefening als squaten laat ik maar weinig voorbij komen, omdat die de kans op blessure's bij dit soort oefeningen natuurlijk erg groot is. Kwa sets en reps liggen we in dezelfde lijn als bij iedere bb-training, 4-5 sets per oefening, 6-15 reps.

Een hoop bb-media en gerelateerde bedrijven hebben het positief opgepikt zodat we het super goed kunnen aanpakken, trainen is namelijk universeel wat
voor doel je ook hebt;)
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

24-uur trainen? OMG.. hoe ga je je cortisol onder controle houden?
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Ongeloofelijk :eek: ! Ik hoop maar voor jullie dat het goed afloopt! ??? ???
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Het is dat het zover weg is...
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Dr. Worf zei:
24-uur trainen? OMG.. hoe ga je je cortisol onder controle houden?

Die 24 uur is hopelijk het minumum...:eek:

We proberen met gerichte training en supplementen gebruik het e.a. (o.a. Cortisol) te kunnen reguleren. Heel belangrijk is dus dat we in een top conditie staan zodat we het e.a. zelf op kunnen vangen, er gaat namelijk een hoop op mentaliteit aankomen;) . Belangrijke supp's tijdens de poging zijn o.a. X-Targo (XXL Nutrition) en Gakic (Sportfood.NL) die ons kunnen voorzien van de nodige aanvulling van reserves.
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Succes ermee ;) neem wel je rust erna hehe
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Yzord zei:
Succes ermee ;) neem wel je rust erna hehe

Bedankt !:thumbs:

:D Verwacht wel een week nodig te hebben voor herstel want Ome Dave is ook geen 20 meer:shake: :D.
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Dave Hawk opnieuw punten kan geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven