XXL Nutrition

Panga filet lekker maken :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als je het doet koken is water glijd het zo weg in je strot..vond het altijd makkelijk weg te krijgen toen ik het dagelijks at in me cut.
 
vuur op middelmatig vuur warm laten worden ( beetje roomboter)
pangas droogdeppen en kruiden ( doe meestal wat pepersteak )
kwartiertje op middelmatig vuur laten staan met deksel erop.

wel goede pan met anti baklaag gebruiken

heerlijke vis!
 
en mensen die de vis niet kunnen temmen in de pan :

diepvries panga 20 minuten in de oven op 180c en knagen maar.



En voor de liefhebbers :

PANGASIUS Filet van Queens (goed spul dus) 2 pakken voor 3 euro bij de Hoogvliet!
Zie : http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=798468
 
Laatst bewerkt:
Paar minuutjes in de magnetron stomen vind ik zelf lekkerder.

Onlangs ook eens panga fijngehakt, gekruid en strak in paksoi gerold. Dan in een stoommandje, erg lekker.
 
als je het doet koken is water glijd het zo weg in je strot..vond het altijd makkelijk weg te krijgen toen ik het dagelijks at in me cut.

Koken in water? Dat klinkt ook als een goed plan, dan hoeft er ook geen olie enzo bij in de pan. Hoeveel minuten moet dat gekookt worden tot het goed is? En kook je het als de stukken nog bevroren zijn of niet?
 
Koken in water? Dat klinkt ook als een goed plan, dan hoeft er ook geen olie enzo bij in de pan. Hoeveel minuten moet dat gekookt worden tot het goed is? En kook je het als de stukken nog bevroren zijn of niet?

Kook de panga totdat hij volledig wit is gekleurd. Dan istie gaar. Je kan 't er bevroren indoen, maar dan duurt 't alleen wat langer :p
 
uiteraard in de oven ook zonder vet :) als 'ie klaar is beetje citroen en andere tuinkruiden erover en geniet
 
Back
Naar boven