MuscleMeat

PANGA in de aanbieding bij C-1000 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ga gewoon naar de aldi, daar verkopen ze koolvis 400 g voor 1.39€
altijd, dus niet enkel in aanbieding
 
ga gewoon naar de aldi, daar verkopen ze koolvis 400 g voor 1.39€
altijd, dus niet enkel in aanbieding
Heeft die koolvis eigenlijk nog graten? Zit momenteel op de kabeljauw van de ALDI en daar durven er soms in zitten. Beetje vervelend en als er een ingevroren vis is die het niet heeft...
 
Heeft die koolvis eigenlijk nog graten? Zit momenteel op de kabeljauw van de ALDI en daar durven er soms in zitten. Beetje vervelend en als er een ingevroren vis is die het niet heeft...

Nee.
 

wat lul je man, je neemt ze blijkbaar niet eens:duh:die van de Aldi heeft WEL graten! ik neem ze altijd.
Ze zijn volgens mij nergens goedkoper dan daar..maarja...dan maar ff met de vork erin:D
 
Jesaja dacht zeker 'laat die Big T maar lekker stikken in de graten hahaha' gelukkig zijn er anderen die me waarschuwden :eek:
 
haha;). ALS je t gaat halen moet je er echt voor zorgen dat je rustig kauwt!
heb een keer zo'n scherpe graat tegen me gehemelte gekregen..
trust me..that freaking hurt :D
 
wat lul je man, je neemt ze blijkbaar niet eens:duh:die van de Aldi heeft WEL graten! ik neem ze altijd.
Ze zijn volgens mij nergens goedkoper dan daar..maarja...dan maar ff met de vork erin:D

heeft geen graten, heel soms vind ik er wel een in, maar das uitzonderlijk
 
kilo kipfilet 3,99 vanaf maandag bij de C1000
 
wat lul je man, je neemt ze blijkbaar niet eens:duh:die van de Aldi heeft WEL graten! ik neem ze altijd.
Ze zijn volgens mij nergens goedkoper dan daar..maarja...dan maar ff met de vork erin:D

Ik ben in ieder geval nog nooit graten tegenkomen in die koolvisfilet in de c1000 of de AH. Ik heb het wel over die blokken uit de diepvries? Misschien praten we langs elkaar heen, of misschien heb ik gewoon geluk gehad met die koolvisfilet die ik tot nu toe heb gegeten.

Nice pec deck :D
 
pas in ieder geval wel op, want ze zitten er sowiso in!!
Je kan geluk hebben dat ze er niet in zitten, maar bij mij vaak wel
 
in de koolvis van de aldi (blokken in kartonne pak) zitten zeker wel graten.
 
Haal je koolvis bij de AH van het merk Euroshopper. Graatloos en kost rond de 1.39 meen ik.
 
is zowiezo niet echt duur.. toch heb ik persoonlijk liever zalm.
 
Hoe bereiden jullie je koolvis & panga?
 
@ SIEMERD.
zalm is zeker lekkerder ja, maar wel duurder.

@ Winner
gewoon met olijfolie de pan in, beetje viskruiden erop en eten.
 
BUMP;

ik zit nu die panga filet te eten door m'n pasta heen, met een beetje zout.

De meest smakeloze vis die ik ooit in m'n leven heb gegeten. Het lijkt nog het meeste op een soort kipfilet.
Ik ben sowieso al geen fan van kweekvis maar die panga filet moet ik al helemaal niet meer. Volgende keer gewoon weer good old koolvis, nog gezonder ook.
 
Gewoon biefstuk vreten minimaal 500 gram per dag.
Heeft echt een top effect op je spieren merk ik....

Daarnaast nog wat vette vis, kipfilet en een blikje tonijn. Uiteraard 2 wheyshakes en 5 hele eieren.
Zo kom ik aan mijn 520 gram eiwitten per dag.

Koolvis is dieetvoer man waarom eten jullie dat? cutten?
 
Tilapia van de Aldi..gewoon goed en geen graten. Panga ben ik ook niet van.Het is wat waterig en blijft meestal niks van over.
 
Back
Naar boven