Fitness Seller

pangasius filet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tunana

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
3 apr 2012
Berichten
930
Waardering
49
Lengte
1m95
Massa
107kg
Vetpercentage
16%
Vorige week had ik een zak diepvries pangasius gekocht, lekker dacht ik tot ik de zak open deed en er een soort van weeïge zaad lucht uit kwam. is dit normaal bij die vis, of was het rot ofzo? ook de volgende dag toen ik het uit de koelkast haalde zaten er grote brokken gelei in het bakje bij de vis, ongeveer hetzelfde als van die blikjes kattenvoer, dat vond ik wel apart weet iemand waar dat vandaan komt, ben er namelijk niet echt fan van.
 
Vorige week had ik een zak diepvries pangasius gekocht, lekker dacht ik tot ik de zak open deed en er een soort van weeïge zaad lucht uit kwam. is dit normaal bij die vis, of was het rot ofzo? ook de volgende dag toen ik het uit de koelkast haalde zaten er grote brokken gelei in het bakje bij de vis, ongeveer hetzelfde als van die blikjes kattenvoer, dat vond ik wel apart weet iemand waar dat vandaan komt, ben er namelijk niet echt fan van.

Uit den zwaar vervuilde mekong delta
 
'die vis is volgens mij 60% water...
heb je een filetje van 200 gram...
na t bakken miss 80 gram
 
Koop het vers, stukken beter. Loopt het ook niet leeg met bakken.
 
google eens waar het vandaan komt, pangasius is de vuilbak van de zee.
Daarom dat het zo goedkoop is ook.
 
pff het is goedkoop. Daar gaat t om.
boeiend wat die vis in zn vrije tijd doet.
 
Altijd bij Lidl of Aldi gekocht, nooit problemen mee gehad dat het waterig is of wat dan ook.
 
Het is indd lekker, totdat je erachter komt wat erin zit.

de smaak veranderd echt niet hoor.

Die vis leeft in de ellende/troep, maar als het echt gevaarlijk zou zijn, dan werd het niet wereldwijd verkocht lijkt me.. ohja we krijgen er vast allemaal kanker van op den duur, maar dat krijg je ook van alles tegenwoordig.

Maar gelei achtige brokken klinkt wel moker smerig, Dat heb ik nooit bij deze vis.
 
die pangasius onzin houd ook niet op he?
het is niet goedkoop omdat het een "vuilbak" is. Het is goedkoop om dat het een goedkope vis is om te houden, cq weinig voeding/oppervlakte per vis.
Varkens eten ook hun eigen stront maar die eten we ook gewoon toch? Sterker nog, de groenten die je eet groeien letterlijk ook op stront.

Die fabel is de wereld in geholpen door de amerikaanse catfish industrie die na de opkomst van panga zo'n beetje instortte en op de een of andere manier blijft het maar doorzingen omdat we maar wat graag denken dat we genaaid worden.
Ja, de panga leeft in troebel (troebel, niet vies) water, en ja hij krijgt zijn eigen ontlasting binnen. En weet je wat: zo'n beetje alle vis die je eet doet dat.

Als je hem vers haalt heb je een goeie proteine/prijs verhouding dus ik eet nog ff door.
 
die pangasius onzin houd ook niet op he?
het is niet goedkoop omdat het een "vuilbak" is. Het is goedkoop om dat het een goedkope vis is om te houden, cq weinig voeding/oppervlakte per vis.
Varkens eten ook hun eigen stront maar die eten we ook gewoon toch? Sterker nog, de groenten die je eet groeien letterlijk ook op stront.

Die fabel is de wereld in geholpen door de amerikaanse catfish industrie die na de opkomst van panga zo'n beetje instortte en op de een of andere manier blijft het maar doorzingen omdat we maar wat graag denken dat we genaaid worden.
Ja, de panga leeft in troebel (troebel, niet vies) water, en ja hij krijgt zijn eigen ontlasting binnen. En weet je wat: zo'n beetje alle vis die je eet doet dat.

Als je hem vers haalt heb je een goeie proteine/prijs verhouding dus ik eet nog ff door.

dit.
 
Schijnt idd een nogal vervuilde vis te zijn, maar daar hoef je je niet per se iets van aan te trekken zolang je er niet ziek van wordt ofzo natuurlijk. Zelf vind ik 'm gewoon niet lekker smaken, vreemde nasmaak aan. 't Is idd goedkope vis maar ik eet liever iets duurder wat me smaakt dan iets goedkoop met tegenzin. Kan wel persoonlijke smaak zijn ofwel heb ik toevallig slechte pangasius geproefd
 
De lokale kwekers noemen de Pangasius "strontmond", vind 'em echter wel lekker.:D
 
Over paling hoor je niemand... Achja
 
Over paling hoor je niemand... Achja

Okee... paling is vies!:D

Ik eet mijn vis liever rauw en vers uit het water net als een beer, want ik ben een beer:cool:
 
de smaak veranderd echt niet hoor.

Die vis leeft in de ellende/troep, maar als het echt gevaarlijk zou zijn, dan werd het niet wereldwijd verkocht lijkt me.. ohja we krijgen er vast allemaal kanker van op den duur, maar dat krijg je ook van alles tegenwoordig.

Maar gelei achtige brokken klinkt wel moker smerig, Dat heb ik nooit bij deze vis.

Lol er wordt toch ook nog plofkip verkocht en ontdooid rottend rundvlees. Volgens mij ben je ietwat goed van vertrouwen.

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

die pangasius onzin houd ook niet op he?
het is niet goedkoop omdat het een "vuilbak" is. Het is goedkoop om dat het een goedkope vis is om te houden, cq weinig voeding/oppervlakte per vis.
Varkens eten ook hun eigen stront maar die eten we ook gewoon toch? Sterker nog, de groenten die je eet groeien letterlijk ook op stront.

Die fabel is de wereld in geholpen door de amerikaanse catfish industrie die na de opkomst van panga zo'n beetje instortte en op de een of andere manier blijft het maar doorzingen omdat we maar wat graag denken dat we genaaid worden.
Ja, de panga leeft in troebel (troebel, niet vies) water, en ja hij krijgt zijn eigen ontlasting binnen. En weet je wat: zo'n beetje alle vis die je eet doet dat.

Als je hem vers haalt heb je een goeie proteine/prijs verhouding dus ik eet nog ff door.

Is het wel mogelijk om zo'n vis vers te kopen?
 
die pangasius onzin houd ook niet op he?
het is niet goedkoop omdat het een "vuilbak" is. Het is goedkoop om dat het een goedkope vis is om te houden, cq weinig voeding/oppervlakte per vis.
Varkens eten ook hun eigen stront maar die eten we ook gewoon toch? Sterker nog, de groenten die je eet groeien letterlijk ook op stront.

Die fabel is de wereld in geholpen door de amerikaanse catfish industrie die na de opkomst van panga zo'n beetje instortte en op de een of andere manier blijft het maar doorzingen omdat we maar wat graag denken dat we genaaid worden.
Ja, de panga leeft in troebel (troebel, niet vies) water, en ja hij krijgt zijn eigen ontlasting binnen. En weet je wat: zo'n beetje alle vis die je eet doet dat.

Als je hem vers haalt heb je een goeie proteine/prijs verhouding dus ik eet nog ff door.

Vers bestaat niet, dat is een ontdooide variant.
 
Back
Naar boven