Fitness Seller

pangasius filet

Bezoekers in dit topic

Vers bestaat niet, dat is een ontdooide variant.

fair enough, dat klopt.

Ik bedoelde de variant die niet uit de supermarkt komt en dus al ontdooid (en dus ontwaterd) is. je krijgt meer vis voor je geld in dat geval.
 
Zo een vis kost 9 euro/kg en heeft 19g eiwit /100g. Doe er wat kruiden over het is een lekkere goedkope vis. Hij ruikt wel wat smerig rauw ja.
 
Zo een vis kost 9 euro/kg en heeft 19g eiwit /100g. Doe er wat kruiden over het is een lekkere goedkope vis. Hij ruikt wel wat smerig rauw ja.

een beetje maar, het ruikt ronduit smerig gewoon echt een dode zaad lucht. dacht even dat die vis niet goed was ofzo maar het smaakt wel prima.

Bedankt voor de reacties iedereen, denk dat ik de rest vis toch maar op eet.
 
Als je goedkope vis wil, koop gewoon koolvisfilet. Ik haal bij de aldi pakjes van 400g voor 1,60......18g eiwit per 100.
 
Als je goedkope vis wil, koop gewoon koolvisfilet. Ik haal bij de aldi pakjes van 400g voor 1,60......18g eiwit per 100.

Ingevroren of 'vers' ?
 
Als je goedkope vis wil, koop gewoon koolvisfilet. Ik haal bij de aldi pakjes van 400g voor 1,60......18g eiwit per 100.


Idd ik vreet ook koolvis voor het leven in de cut, smaakt wel bijna nergens naar maar met wat kruiden prima !
 
Koolvis nooit gehad nog !

Ook maar eens proberen dan
 
Weet iemand hoelang je koolvis moet koken?
 
Haha man! Staat meestal op verpakking zelfs hoelang voor pan of magnetron of oven.
Ontdooid is het paar minuten.....5-6
 
Koolvis kan iij perfect in papillotte. Pakketje met kruiden en groenten en de vis twintig minuutjes in de oven. Lekker, makkelijk, snel.
 
Voortaan aan de koolvis dus :D
 
Neem gewoon tilapia ipv panga.

Panga is vissnot, koolvis is droge rommel, en tilapia is wel lekker :)

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

Koolvis kan iij perfect in papillotte. Pakketje met kruiden en groenten en de vis twintig minuutjes in de oven. Lekker, makkelijk, snel.
Das ook wel lekker ja :)
 
Ik vind die zooi altijd naar zaad ruiken :p
 
Waarom ruik jij aan je zaad?

Ik vreet et zelfs op, goede eiwitten bro

*edit* oh je bent geen bro, dan weet jij ook wel hoe ze smaken neem ik aan :p
 
Koolvisfilet of kabeljauwfilet, bij de Jumbo in blokken in de diepvries van 100 gram per zo'n blokje, er zitten 4 in één verpakking. Goedkoop en makkelijk: je schuift het in de oven voor een minuut of 25 en je bent klaar.
 
Back
Naar boven