XXL Nutrition

Paniekaanval help..

Bezoekers in dit topic

ricafit

Cool Novice
Lid geworden
6 jan 2015
Berichten
129
Waardering
132
Lengte
1m79
Massa
79kg
Vetpercentage
10%
Gisteravond had ik een paniekaanval en wist niet hoe ik moest reageren ik voelde me ellendig en het leek alsof ik het niet meer aan kon, in een ander topic had ik al vermeld dat ik last van mijn nek had en hoofdpijn had in mijn achterhoofd. Ik heb nagedacht over een hersentumor.. Ik had wat sympthonen gelezen waardoor dit in mijn hoofd is gaan zitten en ik in angst uitbarstte.

Gister kreeg ik hierdoor dus een paniekaanval en begon mijn hart erg snel te kloppen en werd ik erg misselijk en duizelig.

Ik heb ook niet geslapen vanmacht omdat ik bang ben weer een aanval te krijgenZ

Heeft iemand hier ervaring mee en of kan deze persoon mij verder helpen?
 
Zou toch ff naar je huisarts gaan.
 
Ga naar een huisarts/ziekenhuis ipv een forum bericht te plaatsen.. :s
 
Als je zelf op internet doktertje gaat spelen kan je wel gaan denken dat je de ergste ziektes hebt. Beter naar de dokter gaan als je twijfelt dus, die hebben niet voor niets jaren gestudeerd.
Hoofdpijn heeft in 99,9% van de gevallen een andere oorzaak, zelf heb ik ook jarenlang pijn in men achterhoofd gehad, dit was te wijten aan een verkeerde houding waardoor ik wat blokkages had in men nekstreek die voor hoofdpijn zorgden.
 
Gisteravond had ik een paniekaanval en wist niet hoe ik moest reageren ik voelde me ellendig en het leek alsof ik het niet meer aan kon, in een ander topic had ik al vermeld dat ik last van mijn nek had en hoofdpijn had in mijn achterhoofd. Ik heb nagedacht over een hersentumor.. Ik had wat sympthonen gelezen waardoor dit in mijn hoofd is gaan zitten en ik in angst uitbarstte.

Gister kreeg ik hierdoor dus een paniekaanval en begon mijn hart erg snel te kloppen en werd ik erg misselijk en duizelig.

Ik heb ook niet geslapen vanmacht omdat ik bang ben weer een aanval te krijgenZ

Heeft iemand hier ervaring mee en of kan deze persoon mij verder helpen?

Heb je je teen gestoten? Of een soa? Misschien heb je wel je vinger gebroken of een blinde darm ontsteking? Denk dat je ook een levertumor kan hebben of misschien toch aids? Ben je recentelijk in Nigeria geweest, want het kan ook ebola zijn? Kan trouwens ook zijn dat je diabetis 1, 2 en 3 hebt, gecombineerd met een vleesetende bacterie en een druiper?




Hoe de fuck verwacht je dat wij hier iets van kunnen zeggen? Ga naar een dokter...
 
Gisteravond had ik een paniekaanval en wist niet hoe ik moest reageren ik voelde me ellendig en het leek alsof ik het niet meer aan kon, in een ander topic had ik al vermeld dat ik last van mijn nek had en hoofdpijn had in mijn achterhoofd. Ik heb nagedacht over een hersentumor.. Ik had wat sympthonen gelezen waardoor dit in mijn hoofd is gaan zitten en ik in angst uitbarstte.

Gister kreeg ik hierdoor dus een paniekaanval en begon mijn hart erg snel te kloppen en werd ik erg misselijk en duizelig.

Ik heb ook niet geslapen vanmacht omdat ik bang ben weer een aanval te krijgenZ

Heeft iemand hier ervaring mee en of kan deze persoon mij verder helpen?

1. Accepteer dat doodgaan bij het leven hoort. 2. Maak je niet zon zorgen over morgen, yolo. (Ja wel werken ja wel opleiding afmaken) 3. Als je echt symptonen hebt oid dan eis je een onderzoek bij je arts. Mocht er niets aan de hand zijn herhaal 1 en 2 en maak kezelf niet zo gek/ophouden met symptoomdenken.

Dit symtpoon zal niet de enige reden zijn waarom je nu zo heftig kan reageren op dit symptoomdenken probeer de primaire stres oorzaak aan te pakken.
 
Als je zelf op internet doktertje gaat spelen kan je wel gaan denken dat je de ergste ziektes hebt. Beter naar de dokter gaan als je twijfelt dus, die hebben niet voor niets jaren gestudeerd.
Hoofdpijn heeft in 99,9% van de gevallen een andere oorzaak, zelf heb ik ook jarenlang pijn in men achterhoofd gehad, dit was te wijten aan een verkeerde houding waardoor ik wat blokkages had in men nekstreek die voor hoofdpijn zorgden.

Heb ook inderdaad zoiets zodra iemand aan de kant van mn hoofdpijn in mn nek drukt heb ik aardig wat pijn het gaat er echter om dat ik verkeerde dingen heb gelezen die in mn hoofd spoken waardoor ik angst hebt en hierdoor dus in paniek raakt
 
Heb ook inderdaad zoiets zodra iemand aan de kant van mn hoofdpijn in mn nek drukt heb ik aardig wat pijn het gaat er echter om dat ik verkeerde dingen heb gelezen die in mn hoofd spoken waardoor ik angst hebt en hierdoor dus in paniek raakt

Daarom ga je dus naar de dokter om je te laten vertellen wat je daadwerkelijk hebt.
 
Nek/hoofd zijn plaatsen waar stress zich makkelijk uit, jij bent gewoon aan het flippen dat het een tumor kan zijn, jij voedt die angst, daarom heb je ook zo een aanval gekregen. 80% van alle kwalen en ziektes zijn oorzaak van stress, ga naar een dokter, laat je onderzoeken, eens jij gerust bent gesteld, zullen jouw klachten ook verdwijnen... oja en stop met opzoeken, iedereen is terminaal op het internet. :rolleyes:
 
Dokter gaan.

Ymir z'n post nu echt lezen.
 
Bij nader inzien ben je toch terminaal. Succes!
 
Als je al op google hoofdpijn intypt dan staat er al dat je mogelijk kanker hebt. ga anders na de dokter
 
Hmm ben geen dokter maar.... misschien eentje gaan zoeken?
 
Laatst bewerkt:
Heb ik zelf ook regelmatig gehad. Zover ik weet is het iets wat tussen je oren zit (Meestal), je praat je zelf die paniek aan, toen ik dat wist ben ik erachter gekomen hoe ik dit onder controle kan houden, als ik nu een paniekaanval voel opkomen vertel ik mezelf dat er niks aan de hand is en kalmeer ik mezelf, goed ademen helpt ook een hoop, daardoor gaat de paniek weg en krijg ik uiteindelijk geen aanval. Natuurlijk is het altijd slim om even langs de huisarts te gaan.
 
Oxazepammetje nemen als het toeslaat en ondertussen proberen erachter te komen wat het veroorzaakt. Of er onderdrukte trauma's zijn etc.
 
Back
Naar boven