AndroidHealthClinic

Paniekaanval help.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oxazepammetje nemen als het toeslaat en ondertussen proberen erachter te komen wat het veroorzaakt. Of er onderdrukte trauma's zijn etc.

Zo, ik zou als ik jou was dokter worden..
even Oxza voorstellen..
 
Zo, ik zou als ik jou was dokter worden..
even Oxza voorstellen..

Oxazepam was recentelijk nog het meest voorgeschreven medicijn in nl. Ik weet dat het geen smarties zijn, maar het is nou ook weer niet zo heftig.
 
Oxazepam was recentelijk nog het meest voorgeschreven medicijn in nl. Ik weet dat het geen smarties zijn, maar het is nou ook weer niet zo heftig.

Het is nogal "verslavend" en meestal gaat het ongemerkt (JA altijd wel) maar Oxza is een sluiper..
maar ik ben natuurlijk ook niet 100% series met me dokter oppmerking ;)
 
Het is nogal "verslavend" en meestal gaat het ongemerkt (JA altijd wel) maar Oxza is een sluiper..
maar ik ben natuurlijk ook niet 100% series met me dokter oppmerking ;)

Kan zeker niet ontkennen dat verslaving een risico is. Het werkt wel goed. Het doet precies wat je wilt op momenten waar angst of emoties teveel worden. Dat is ook het risico qua verslaving denk ik. Het mes snijdt aan 2 kanten...
 
Ga naar de dokter zoals anderen al hebben gezegd ;)
 
mocht je toch een paniekaanval krijgen: ga op een bed of bank liggen, laat alles los (dus laat je voeten naar buiten hangen, zet geen spanning op je spieren) en leg je handen op je buik. daarna via je neus inademen, zodat je buik omhoog komt, en via je mond uitblazen alsof je alles loslaat en voel jezelf de grond indrukken.
 
ric, heb je nog steeds last van? want ik heb precies hetzelfde. ook pijn in mn achterhoofd. terug in 2013 heb ik een epilepsie aanval gehad. nog uitslag gehoord? want ook ik ben ban gdat ik een hersentumor heb
 
Ga naar een huisarts. Hoofdpijn betekent niet meteen een hersentumor.
 
Back
Naar boven