XXL Nutrition

pannekoeken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1989

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 aug 2004
Berichten
1.179
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
80kg
hee... maakt er hier van jullie weleens van die pannekoeken die je ook bij de rottie eet... die bestaan voor bijna 100% uit bloem en water.
is dit een geode KH bron??
hoeveel maak je met 100gr bloem??
 
nou van 100 gr kun je er denk ik twee a drie maken.......
je neemt 500 gr zelfrijzendbakmeel zout, ,+-3dl water en scheut olie dit alles
doe je in een een kom op het laatte doe je er beetje bij beetje het water bij

kneed alles goed blijf tien minuten kneden laat het deeg 1 uur staan afgedekt. daarna draai je er balletjes van ter grootte van een ei druk ze uit en rol vanuit het midden uit met deeg roller tot je een ronde lap krijgt niet te dun ook niet te dik
smeer een pan met dikke bodem in met olie en en bak daarin de roti meer de boven kant ook in met en betj olie en draai hem om en bak verder een paar min per roti is voldoende dan is ie gaar
succes ermee het i best een werkje maaar wel enorm lekker
xxx
 
BBnoel zei:
hee... maakt er hier van jullie weleens van die pannekoeken die je ook bij de rottie eet... die bestaan voor bijna 100% uit bloem en water.
is dit een geode KH bron??
hoeveel maak je met 100gr bloem??
Ik eet smiddags tijdens de bulk koude pannenkoek

maar niet het traditioneel recept, eerder een bb recept :)
6 eieren (2 dooiers), 80-90g muesli, 100-200ml melk, wat suiker of zoetstof en bakken maar
 
Ik neem altijd Aldi pannekoeken naturel :)
 
ik heb al wat variaties geprobeert :rolleyes:

maar... is die tarwebleom goede KH bron??
 
ik maak pannekoeken met whey of weightgainer... niet de lekkerste maar wel de voedsaamste denk ik :D
 
Big_T zei:
Ik eet smiddags tijdens de bulk koude pannenkoek

maar niet het traditioneel recept, eerder een bb recept :)
6 eieren (2 dooiers), 80-90g muesli, 100-200ml melk, wat suiker of zoetstof en bakken maar

nice ga ik ook eens uitproberen
is dat alles wat je nodig hebt?? verder geen bloem ofzo? ik ben namelijk geen prof wat koken betreft :)
 
half pak pannekoekenmix,6 eieren erbij in zn geheel,genoeg melk om het tot een geheel te maken dat makkelijk te bakken is.
goed opkloppen en bakken maar, alles in 1 pan, dan krijg je een soort hele dikke koek...af laten koelen en elke keer een stuk pakken,wat jam er op en happen maar.
eventueel ook wat brinta aan toe te voegen.
 
spinninglady zei:
half pak pannekoekenmix,6 eieren erbij in zn geheel,genoeg melk om het tot een geheel te maken dat makkelijk te bakken is.
goed opkloppen en bakken maar, alles in 1 pan, dan krijg je een soort hele dikke koek...af laten koelen en elke keer een stuk pakken,wat jam er op en happen maar.
eventueel ook wat brinta aan toe te voegen.

En hoeveel kh/E/Vetjes zijn dit dan :D :D
 
Dat mag je zelf uitrekenen :p

Ik reken niks uit, ik kijk liever globaal, en deze nam ik tijdens mn bulk dan ga ik al helemaal niks uitrekenen.
Ik weet ongeveer wel wat ik moet eten , en kom in niet aan,dan moet er meer bij, in de cut idem...er word voor mij een schema opgesteld, werkt het blijft t zo, werkt t niet, dan gaat er wat af.
Maar tellen neeeeeee...
 
Back
Naar boven