XXL Nutrition

pannenkoek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Scighera

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 mrt 2003
Berichten
1.057
Waardering
0
Ik ga vanmiddag uit eten in een pannenkoeken restaurant (Panorama Hoeve Bennekom) :)

Welk pannenkoek is het gezonds? ???

ik had in gedachten: Pannenkoek met Ui, Tomaat en Champignons
Volgensm ij hebben ze geen pannekoeken met vis (kaas en spek valt natuurlijk al af)

en suiker of stroop? (beide met mate natuurlijk)
 
lol, met alle respect hoor, maar ben blij dat ik niet in die fase zit, dat ik zelfs op me eten ga letten wanneer ik een enkele keer uit eten ga...
ik bedoel, af en toe moet je toch van lekker (ongezond) eten kunnen genieten, na dag in dag uit steeds maar weer kwark, kip enzo te eten... :D
 
Ja idd, eet wat je wilt. Je zal morgen niet moddervet uit je bed komen.

:to: Ik mis die pannenkoeken van nederland wel zeg...
Als iemand nog mensen weet die een pannenkoekenhuisje hier willen beginnen, even melden graag. Zit zeker een grote markt in hier!!!
 
neem gewoon een pannenkoek 'plain' en doe er wat eiwitpoeder op :p
 
ik heb gewoon die ui-tomaat -champignons genomen zonder suiker/stroop en twee spa's om mijn vocht weer aante vullen (3 uurtjes wezen wielrennen, Why-shake gemaakt en gedronken, gedouches en op naar het restaurant)

Punt was dat ik besloten had (en gedaan) om vanf vrijdag mijn Kcal aantepassen om mijn vetpercentage verder omlaag te brengen.
 
Originally posted by bestoldschool
Ja idd, eet wat je wilt. Je zal morgen niet moddervet uit je bed komen.

:to: Ik mis die pannenkoeken van nederland wel zeg...
Als iemand nog mensen weet die een pannenkoekenhuisje hier willen beginnen, even melden graag. Zit zeker een grote markt in hier!!!

waar zit je dan? Op Kos konden we gewoon pannenkoeken bestellen, gehaktballen met jus etcetera :D
 
Hey BOS, niet zeiken over pannekoeken als je op een zonnig eiland zit. Kwil wel met je ruilen, jij hier met je pannekoeken de hele dag naar dat achtelijke geschaats op TV kijken, en ik daar onder zon naar de schaars geklede vrouwen kijken. :thumb:
 
Originally posted by bestoldschool
ok ok je hebt gelijk

Tuurlijk heb ik gelijk.
Als je nu echt omhoog zit met die pannekoeken, zeg je het maar. Dan stuur ik wel wat pakken Koopmans mix naar de ander kant van de Atlantic. :D
 
Koopmans hebben we hier ook hoor ook al kost het wat :(
Er zijn hier veel nederlandse producten alleen de prijs is wat uit verhouding: een 1 liter pak normale melkunie yoghurt $4. Dus gaan we maar voor de amerikaanse versie :(

Ik wilde juist die pannekoeken hebben zoals ze die bereiden in een pannekoekhuisje daar in Holland.
Ze verkopen hier wel franse crepes in de restaurants maar die zijn zo achterlijk dun en die halen het gewoon niet bij de nederlandse versie
 
Gewoon thuis pannekoeken maken.
Je mixed je pannekoeken mix met mega veel eieren (eiwit) en gooit er wat rozijnen door en evetueel wat whey poeder of glucose. En bakken maar!! handig voor tussendoor.
 
recept had ik van KUIKENXXL ik heb alleen even precies gekeken wat je van alles nodig hebt om er ongeveer 10 te maken en de voedingswaarde uitgerekend per stuk (als je er 10 maakt).

wat je nodig hebt voor 10 stuks

200gram pannekoekmeel (meergranen)
2 eieren met dooier
4 eieren zonder dooier
1/2 liter magere melk
+-30gram Proteine poeder (geen whey)

alle bij elkaar ,effe mixen ,daarna bakken ZONDER boter in pan met antiaanbak laag .....

VOEDINGSWAARDE per stuk +- 80 gram
KCAL :110
EIWIT :7,6 gram
KOOLHYDRATEN:17 gram
VET :1,2 gram


met dank aan Patrick en KuikenXXL
 
Back
Naar boven