Fitness Seller

Pantotheenzuur B5 Acne (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

JordiV

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 dec 2011
Waardering
25
Lengte
1m80
Weer het zoveelste topic over acne, i know:o Tis niet dat ik nog storende acne heb, gelukkig is bijna alles weg na veel moeite ervoor gedaan te hebben. Enkel af en toe nog paar kleine mee eters.

Nu lees ik heel veel over vitamine b5 en toen kwam ik uit op dit product http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamine-b/now-foods/pantotheenzuur-vitamine-b5/#beschrijving is hierbij een pilletje per dag genoeg om verschil te merken?

Want ik zie soms hier echt achterlijke hoeveelheden voorbij komen zoals 10g? En wat voor invloed heeft dit nu op je lichaam, wordt je talg hierdoor minder of is het gewoon juist tegen ontstekingen?

Momenteel slik ook zink maar of dit werkt? geen idee kan me er wel beter door consenteren dusja;p

iDavidi

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 mrt 2008
Waardering
3
Lengte
1m92
Massa
106kg
Vetpercentage
8%
van 500mg B5 ga je geen verschil merken. Heb zelf 10gr gebruikt tot het gewenste resultaat daarna 3-5gr per dag (heb poeder dus doe ongeveer)

JordiV

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 dec 2011
Waardering
25
Lengte
1m80
  • Topic Starter Topic Starter
Die hoeveelheden lijken voor me lichaam niet echt gezond om zo je acne onder controle te houden? En tis ook nog is verrekes duur dan..

JordiV

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 dec 2011
Waardering
25
Lengte
1m80
  • Topic Starter Topic Starter
Waar had je dit bestelt om er even op terug te komen, want ga et ook maar is gebruiken

bricks

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2010
Waardering
347
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
11%

alexzeist

Novice
Lid geworden
15 okt 2013
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
gebruik het nu ongeveer 2 maanden 10gram per dag en moet zeggen het werkt! acne zeker met 70% afgenomen

Bovenaan