AndroidHealthClinic

Pantotheenzuur B5 Acne

Bezoekers in dit topic

JordiV

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2011
Berichten
906
Waardering
25
Lengte
1m80
Weer het zoveelste topic over acne, i know:o Tis niet dat ik nog storende acne heb, gelukkig is bijna alles weg na veel moeite ervoor gedaan te hebben. Enkel af en toe nog paar kleine mee eters.

Nu lees ik heel veel over vitamine b5 en toen kwam ik uit op dit product http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamine-b/now-foods/pantotheenzuur-vitamine-b5/#beschrijving is hierbij een pilletje per dag genoeg om verschil te merken?

Want ik zie soms hier echt achterlijke hoeveelheden voorbij komen zoals 10g? En wat voor invloed heeft dit nu op je lichaam, wordt je talg hierdoor minder of is het gewoon juist tegen ontstekingen?

Momenteel slik ook zink maar of dit werkt? geen idee kan me er wel beter door consenteren dusja;p
 
van 500mg B5 ga je geen verschil merken. Heb zelf 10gr gebruikt tot het gewenste resultaat daarna 3-5gr per dag (heb poeder dus doe ongeveer)
 
Die hoeveelheden lijken voor me lichaam niet echt gezond om zo je acne onder controle te houden? En tis ook nog is verrekes duur dan..
 
Waar had je dit bestelt om er even op terug te komen, want ga et ook maar is gebruiken
 
gebruik het nu ongeveer 2 maanden 10gram per dag en moet zeggen het werkt! acne zeker met 70% afgenomen
 
Back
Naar boven