AndroidHealthClinic

parabolan ervaringen

Bezoekers in dit topic

PAN0RAMIX

Ononverwinnelijke Galliër
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2009
Berichten
1.952
Waardering
115
Lengte
1m73
Massa
95kg
jongens

ik zit momenteel op een wekelijkse shot van 750 test en 400 masteron (lange)
daarbij werk ik langzaam naar boven met de genotropin (wil uitkomen op 3iu/dag - lijkt me zat)

de vraag is: ik heb een mooi lot UG parabolan gescoord. die is op 76mg/ml gedoseerd, gebruikelijk voor para.

heeft het nut om er 1 ml'tje van te zetten? het klinkt zo weinig he 76mg. en ten tweede, ga ik van die para geen risico hebben op veel bijwerkingen à la gyno?

ik zou mss 2ml per week bijdoen, dus 150mg tren, om beetje scherper te komen. ik heb namelijk meer moeite met mijn dieet door een niet-afhoudend honger gevoel van de rHGH.

iemand ervaring met deze combo?

gr

st
 
Dit gaat lichtjes boven mijn petje, sorry dude :P
 
Geen ervaring,

Wat zijn eigelijk je stats stal1n ? zie al tijden 90 kilo staan
 
zou dan de mast eruit doen,en de test combo para nemen,lekker. Zou voor 1,5ml eod gaan,weekje of 5.
 
ok, vanaf volgende week. heb net vanmorgen gezet dus.

waarom eod trouwens, is toch lange ester?

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 18:39 ----------

Geen ervaring,

Wat zijn eigelijk je stats stal1n ? zie al tijden 90 kilo staan

ik schommel er een beetje boven nu, mijn gewicht houdt me niet zo bezig moet ik eerlijk zeggen, ben meer bezig met vet%

maar zit bijna altijd tussen 85 en 95. ik wil ook niet veel zwaarder worden, ik wil terug wat boksen (lang niet gekund door toestanden) en moet enige mate van snelheid hebben, als je 105 weegt voor 1m73 ben je gewoon een bewegende boxzak in principe, vandaar..

k zal me vanavond nog s wegen ;)
 
Daarom snapte ik je vraag ook niet.. Omdat je het over 1ml had pw.

Ik dacht in 1e instantie ook dat para kwa halfwaardetijd te vergelijken is met tren A. Na research; Niet dus. Eerder Tren E!

Nah, ik weet dan niet zozeer wat de meerwaarde is gezien je een 19nor in de mik gooit. Laag gedoseerd (effectief?) EN je ook nog eens met je hongergevoel zit wat je wilt gaan onderdrukken. Met tren wordt het bij mij alleen maar erger. Maar dat verschilt per persoon denk ik. (Voor je vet% is het natuurlijk wel zinvol)
 
Mmmm, dacht altijd eod, maar e3d wordt aangeraden

[Link niet meer beschikbaar]
 
Mmmm, dacht altijd eod, maar e3d wordt aangeraden

[Link niet meer beschikbaar]

Uhuh, dat bedoel ik dus. Nu snap ik het zelf helemaal niet meer. Een ester die te vergelijken is met enanthaat, maar wel voor de stabielste bloedwaardes zorgt, als men e3d prikt.
 
ok, vanaf volgende week. heb net vanmorgen gezet dus.

waarom eod trouwens, is toch lange ester?

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 18:39 ----------



ik schommel er een beetje boven nu, mijn gewicht houdt me niet zo bezig moet ik eerlijk zeggen, ben meer bezig met vet%

maar zit bijna altijd tussen 85 en 95. ik wil ook niet veel zwaarder worden, ik wil terug wat boksen (lang niet gekund door toestanden) en moet enige mate van snelheid hebben, als je 105 weegt voor 1m73 ben je gewoon een bewegende boxzak in principe, vandaar..

k zal me vanavond nog s wegen ;)

Oke man goed bezig, 95 droog zou mooi zijn op die lengte :D
 
Wat zijn eigelijk je stats stal1n ? zie al tijden 90 kilo staan

gisteren gewogen - 95,4 miljaarde :mad:

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 11:54 ----------

en alhoewel mijn buikspieren redelijk goed liggen, heb ik toch een buik - ik denk dat dat gewoon van het vele vreten is

ik moet eigenlijk naar 90 en veel scherper, zou beter zijn!
 
Zou juist eerder de Mast erin houden en dan Test verlagen naar 250 a 500MG/week en Para op 3ML per week.
 
ik zou je huidige kuur houden en parabolan 2ml E3D nemen. Ik neem aan dat je de rest ook verdeeld over 2x zetten in de week, de parabolan kan je dan gelijk mee zetten.

Seeker, waarom de test verlagen als de para (tren) er naast komt? Ik zou juist de test hoog houden ivm libido van tren... toch?
 
Omdat mast de zwakste schakel is, oestrogeen onderdrukkend is tren ook. Vind het niet echt nodig in een sterke stack, tren/test, vind mast dan niet echt meerwaarde.
 
Back
Naar boven