AndroidHealthClinic

parabolan tabs - iemand ervaring mee ?

Bezoekers in dit topic

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
14 apr 2006
Berichten
12.699
Waardering
1.031
.th ?
 
Laatst bewerkt:
tja lever belastend is het volgens mij wel al zeggen sommige logjes dat het niet zo is zover ik weet (via internet) gaan mensen er snoeihard op.
 
Achja leverbelastend zijn alle as in pilvorm (en offcourse ook spuitvorm). De ene net iets meer als de ander maar ok. Van welk merk zijn ze op de markt dan? GG?
 
tja lever belastend is het volgens mij wel al zeggen sommige logjes dat het niet zo is zover ik weet (via internet) gaan mensen er snoeihard op.
wel benieuwd dan naar die logjes en mensen die snoeihard gaan:rolleyes:
 
van GS volgens mijn bron

ja, mijn voorkeur gaat ook naar spuiten uit omdat het toch iets minder belastend is.

maar ik ben iemand die alles graag eens wil uitproberen :) en dit leek me wel een interessant goedje.
niemand die weet hoeveel tabs je er per dag mag van nemen ?
want die verhouding lijkt me wel raar : 1mg per tab
 
Ik heb er volgens mij hier op het forum wel eens een logje van gelezen, en die keren ging er indd hard op!
Kan ook op AR zijn geweest bedenk ik me nu..
 
Ik heb er volgens mij hier op het forum wel eens een logje van gelezen, en die keren ging er indd hard op!
Kan ook op AR zijn geweest bedenk ik me nu..

idd kristoff hete die dude en in ze log stonden volges mij ook nog reactie's van andere mensen die het gebruikt hadden
 
waardeloos log, ik ken em irl, was reclame in men ogen
 
thanx, Jolly ;)

verdomd interessant logje trouwens :)
 
andere logjes spreken van geelzucht na 3 weken op 2 mg.

Verneuk je lichaam niet met dit, die gains zijn je lever niet waard. Methyltrienolone is het giftigste wat er bestaat qua as.
 
Achja leverbelastend zijn alle as in pilvorm (en offcourse ook spuitvorm). De ene net iets meer als de ander maar ok. Van welk merk zijn ze op de markt dan? GG?

Bullshit. Primobolan tabs zijn niet leverbelastend, ze missen dan ook de C17aa die de wel giftige orals wel hebben.
 
Bullshit. Primobolan tabs zijn niet leverbelastend, ze missen dan ook de C17aa die de wel giftige orals wel hebben.

Tja en waar zijn die nog te krijgen hé lol
 
Bullshit. Primobolan tabs zijn niet leverbelastend, ze missen dan ook de C17aa die de wel giftige orals wel hebben.

Lekker bijdehand makker:rolleyes:
Wanneer heb je iemand voor het laatst primo tabs zien gebruiken? Ok.....sttt
Ik zal het beter formuleren: zo goed als alle tabs zijn schadelijk, de ene net iets meer als de ander maar ok.
 
Ej lees niet over men comment heen man, dat log is waardeloos k ? niet op voortgaan.

heb het zeker gelezen hoor ;)
ik hou met elke comment rekening.
ben er nog niet uit of ik ook zal gebruiken.
de bevindingen lopen nogal uiteen en ik lees alvast niet veel lovende woorden of gebruikerservaringen erover.
misschien lijkt het me wel best om het op iets vertrouwd te houden zoals trenbolone ace, waarvan ik weet dat je er niet bedrogen aan uitkomt en garant staat voor resultaat.
als ik het toch zou proberen ga ik er zeker een logje van bijhouden.
ik snap het ook niet goed waarom die kerel een parabolan-only begonnen is zonder test naast te zetten...
ik zou nooit een oral nemen zonder test.

alleszins bedankt voor je bijdrage ;)
 
Lekker bijdehand makker:rolleyes:
Wanneer heb je iemand voor het laatst primo tabs zien gebruiken? Ok.....sttt
Ik zal het beter formuleren: zo goed als alle tabs zijn schadelijk, de ene net iets meer als de ander maar ok.

Bijdehand? Jij durft.. Ik zal je nog eens uit je droom helpen. De originele post was:

JollyJumper zei:
Achja leverbelastend zijn alle as in pilvorm (en offcourse ook spuitvorm). De ene net iets meer als de ander maar ok. Van welk merk zijn ze op de markt dan? GG?

Het gaat hier dus over de leverbelasting, niet over algeheel "schadelijk" zoals jij formuleerd. En primo tabs zijn nagenoeg niet belastend voor de lever, en ze worden zeker nog wel gebruikt. Dus voordat jij je mond opentrekt zo ik eerst eens weten wát je zegt.
 
heb het zeker gelezen hoor ;)
ik hou met elke comment rekening.
ben er nog niet uit of ik ook zal gebruiken.
de bevindingen lopen nogal uiteen en ik lees alvast niet veel lovende woorden of gebruikerservaringen erover.
misschien lijkt het me wel best om het op iets vertrouwd te houden zoals trenbolone ace, waarvan ik weet dat je er niet bedrogen aan uitkomt en garant staat voor resultaat.
als ik het toch zou proberen ga ik er zeker een logje van bijhouden.
ik snap het ook niet goed waarom die kerel een parabolan-only begonnen is zonder test naast te zetten...
ik zou nooit een oral nemen zonder test.

alleszins bedankt voor je bijdrage ;)
Btw ik heb er zelf ook ervaring mee hoor, ik had 6 maanden na de kuur met die tabs(ook only ) enorme acne die zelfs men huidarts slecht kon benoemen. En nog steeds verhoogde leverwaarden. Krachttoename was merkbaar maar niet zoals bij ace. Ondertussen heb ik nog een kuur met 750 test en 500 deca + winny achter de rug en 0 acne. Ik heb alleen van dat product acne gekregen en echt randdebiel leverwaarden, dus voor mij nooit meer.
 
Back
Naar boven