AndroidHealthClinic

parabolan tabs

Bezoekers in dit topic

shaker

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2005
Berichten
116
Waardering
2
zijn er nog parabolan tabs te verkrijgbaar?? werkt dit uberhaupt?? zoja wat is de normale dosering ervan??
 
en waarom tabs als je tren act eod of ed mag zetten? lekker!!!!
 
Volgens mij is er een onduidelijkheid tussen orale trenbolone en Methyltrienolone...dat is een andere stof, met andere werking dennis..
 
t schijnt dat 5mg per dag gelijk staat aan 700mg per dag aan tren acetaat
 
liever die 700mg ace,als ik naar me eigen leverwaardes kijk:o
 
dutch windmill zei:
Volgens mij is er een onduidelijkheid tussen orale trenbolone en Methyltrienolone...dat is een andere stof, met andere werking dennis..

Rico,het is toch ook orale para?
Welke stof bevatten de orale paraas van GS dan?
 
ja naam is beetje misleidend...er is oral tren dat gewoon trenA bevat:
[Link niet meer beschikbaar]
En oral para wat methyltri bevat, dats tren met methyl groep draan...
Geloof dat die van GS methyltri is...
 
klaas zei:
ja naam is beetje misleidend...er is oral trenbolone dat gewoon trenA bevat:
[Link niet meer beschikbaar]
En oral para wat methyltri bevat, dats trenbolone met methyl groep draan...
Geloof dat die van GS methyltri is...

Klopt als een bus klaas..British Dragon heeft bvb die trenbolone acetate in tabletvorm..en GS heeft methyltrienolone..andere stof ..

grten
 
dutch windmill zei:
Klopt als een bus klaas..British Dragon heeft bvb die trenbolone acetate in tabletvorm..en GS heeft methyltrienolone..andere stof ..

grten

ok maar deze is wel dus de tricky one?
 
@ Krieltje..Ja die methyltrienolone is nogal heftig voor de lever..ik heb het nooit gebruikt, maar een kennis van em zat op 25 mg per dag en had nergens last van zei die..behalve dat de 200 kg met banken uit zijn handen vloog..maar dit spul is niet voor iedereen geschikt denk ik bro..powerlifters en sterksteman jongens vinden dit spul helemaal top..

grten
 
Niet voor beginnelingen dus!

Ben benieuwd hoeveel pannekoekjes ineens dat soort shit gaan slikken...
 
emiel gaat er nu toch mee beginnen? hij houd ook een log bij
 
Idd echt iets voor kracht zo als Halostestin enzoo.. hehe zure stront wordt dat...
 
dutch windmill zei:
@ Krieltje..Ja die methyltrienolone is nogal heftig voor de lever..ik heb het nooit gebruikt, maar een kennis van em zat op 25 mg per dag en had nergens last van zei die..behalve dat de 200 kg met banken uit zijn handen vloog..maar dit spul is niet voor iedereen geschikt denk ik bro..powerlifters en sterksteman jongens vinden dit spul helemaal top..

grten

Ik geloof je op je woord, dus daar ligt het niet aan. En eigelijk is dit algemeen bedoeld. Maar over velen andere middelen zoals deca, tren, test, t3 etc. werd er van alles beweerd wat helemaal niet waar blijkt te zijn.

Dus ik vraag me af in hoeverre deze info zal kloppen. We zien/horen het later denk ik wel weer.
 
@ Suat,

Ja klopt inderdaad..maar dit goedje heeft dus wel de 17-Alpha groep er aan hangen..en is volgens mij een van de vele middelen die de afgelopen 25 jaar zijn ontwikkeld en door de bijwerkingen niet zijn toegelaten in de medische wereld..oxymetholone bvb is er weldoorgekomen en dat is best heavy voor je lever..weet ik ook uit eigen ervaring..
misschien waren de echte bijwerkingen wel van een hele andere aard voor methyltrienolone maar dit is niet iets wat beginners zouden moeten nemen omdat je er lekker sterk van wordt en indruk kan maken op je gymn buddies imo..

grten
 
Er stond een stukje in BC profile dat frankrijk dit middel geweigerd heeft in verband met de hoge schade aan de lever bij gebruik.
 
ik heb het gebruikt
begon met een kwart tablet per dag bij 2 tabs per dag voelde ik me lever s avonds

heb zo het potje weg gegooid

van dat spul blijf ik ver weg

je word er wel beren sterk van
alleen je lever niet
 
Back
Naar boven