Fitness Seller

Paracetemol/Ibuprofen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

USSR

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2009
Berichten
749
Waardering
40
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Ik ben zoals jullie misschien wel weten een aantal weken met m'n kuur bezig, geen problemen en alles verloopt lekker! Gains zijn ook goed dus alles van een lijen dakje zover. Maar ik heb de laatste paar dagen echt last van barstende koppijn... Heb al geprobeerd nog meer water te drinken maar dat werkt niet.. Nu was het toch zo dat je tijdens je kuur beter geen pijnstillers kon nemen ivm je lever? ( ik heb er natuurlijk ook 3 weken Dianabol op zitten )

Hebben jullie misschien tips? Ik ga nu naar bed en proberen te slapen want het is echt niet te harden...

Thanks!
-USSR
 
dat zijn beide ontsteking remmers ( bij mij weten) wrm geen aspirientje?
Ben je bloated? hou je veel vocht vast?
 
Aspirine kan natuurlijk ook, maar is Aspirine en Paracetemol niet hetzelfde? En ik hou op het moment niet echt veel vocht vast...
 
heb je al eens gegoogeld,vind je mss tips en trukjes tegen de hoofdpijn voor ;)
 
Zou even je bloeddruk laten testen als ik jou was.
 
Aspirine is altijd goed om te nemen, zowel tegen hoofdpijn als andere a.s gerelateerde side's.

dan bedoel ik niet 12 weken elke dag maar af en toe. werkt voor mij beter als paracetamol.
 
Je bloed wordt er dunner door, volgens mij is dat juist niet goed.
 
Zou even je bloeddruk laten testen als ik jou was.

Yup, als het een bonkende pijn is achteraan in je hoofd is het bijna zeker je bloeddruk! Zou je elke week moeten checken vind ik.
 
andere medicijn hier tegen gebruiken vind ik echt not done. Je neemt geen medicijn tegen medicijn is echt onzin praktijk. Laat je bloeddruk testen. Verlaag je dosis of verdeel het over de dag als je dat nog niet doet.
 
andere medicijn hier tegen gebruiken vind ik echt not done. Je neemt geen medicijn tegen medicijn is echt onzin praktijk. Laat je bloeddruk testen. Verlaag je dosis of verdeel het over de dag als je dat nog niet doet.

wordt nochtans veel gedaan!

ik zou eens naar de dokter gaan, bloeddruk checken en eventueel een bloeddrukverlagde medicatie laten voorschrijven (indien ze echt te hoog is)

lager dan 15/7 bv lijkt me aspirine genoeg
 
Yup, als het een bonkende pijn is achteraan in je hoofd is het bijna zeker je bloeddruk! Zou je elke week moeten checken vind ik.


Het zit meer voorin, desalniettemin naar de dok geweest vandaag. Bloeddruk was ietsje hoger dan normaal, maar geen reden voor hoofdpijn zei hij.. Dok adviseerde om een nog een dag rust te nemen en veel water drinken.. Op advies van m'n vriendin ook wat appelsap gaan drinken en het is nu al minder zonder dat ik iets heb gebruikt. Kijk het vandaag nog even aan, met een beetje geluk is het morgen over... Maar om toch nog even terug te komen op de hamvraag, pijnstillers tijdens een kuur, done of not done?
 
Het zit meer voorin, desalniettemin naar de dok geweest vandaag. Bloeddruk was ietsje hoger dan normaal, maar geen reden voor hoofdpijn zei hij.. Dok adviseerde om een nog een dag rust te nemen en veel water drinken.. Op advies van m'n vriendin ook wat appelsap gaan drinken en het is nu al minder zonder dat ik iets heb gebruikt. Kijk het vandaag nog even aan, met een beetje geluk is het morgen over... Maar om toch nog even terug te komen op de hamvraag, pijnstillers tijdens een kuur, done of not done?

Ik neem wel eens pijnstillers tijdens een kuur, had bv griep 2 weken voor m'n wedstrijd, toen heb ik aardig wat paracetamol geslikt om te blijven trainen.
 
Ik weet niet hoe lang je de dboll gaat nemen maar ik las dat je er nu al 3 weken heb op zitten, de dboll kan de oorzaak zijn van je hoofdpijn denk ik dus als je dboll nu nog 1 week moet nemen en de hoofdpijn is echt niet te houden dan vind ik dat je best wat paracetamol kan nemen tegen de hoofdpijn en na die week ben je dan toch klaar met dboll dus zou het weg moeten gaan. Als de hoofdpijn komt door hoge bloeddruk zou je kinder aspirine kunnen nemen.

succes
 
Back
Naar boven