Fitness Seller

Parfum Topic

Peiling Peiling Draag jij parfum?

• Totaal stemmers
    8

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
20 jaar lid
Top Poster
Waardering
45.316
Dames en metroseksuelen, bespreek hier jouw favoriete geurtjes!

Tuvana Türkay Thursday GIF by TRT

Dior Sauvage Elixir en Aventus Creed zijn twee van mijn favorieten. Armaf Club de Nuit Intense is aantrekkelijker qua prijs en erg fijn, naar mijn mening. Tevens nog een Bvlgari en Amouage staan maar uit mijn hoofd weet ik niet welke variant. En een variant van Vertus (?) die ik eens heb gekregen. Na het Google'n ervan durfde ik die niet te gebruiken.

Ik heb een aantal vaste geuren die ik afwissel afhankelijk van het seizoen of gelegenheid:

Voor dagelijks: YSL - Libre (zomer) en YSL - Libre Intense (winter)

Zomerse alternatieven: Valentino - Born in Roma Eau de Parfum // Shisheido - Ever Bloom // Narciso Rodrigez - Musc Noir Rose
Winterse alternatieven: Carolina Herrera - Good Girl // YSL - Black Opium

Laatst bewerkt:
IMG_20250602_220612.jpg

Deze

20250605_080331.jpg

Heeft wel wat weg van Dior Sauvage maar dan voor een tientje.

Ik ben heel retro in mijn geur, houd van sandelhout en vanille: red van Hugo Boss it is.

Veel andere geuren vind ik bij anderen lekker ruiken, maar niet op mijn eigen huid.
Te bloemig of fruitig heb ik dan weer helemaal niets mee 🤮

800_800_3_500819_0_nl_axe_deospray_dark_temptation_150_ml.jpg

Axe Dark Temptation. Heb veel succes met deze. De buurvrouw gooide zelfs een steen door mijn raam zodat ze het beter kon ruiken.

@Oom Oli welke gebruik jij voor die gilfs?

Ik heb nog wel wat aandacht te vergeven dus kom maar op @Chase met je verhaaltje.
Een goede bedtimestory misschien?

Semi offtopic: bij sommige mannen ruik ik een parfum die soort van ruikt naar scheerschuim / iemand die zich net geschoren heeft. Iemand enig idee welke geur dit is?

Semi offtopic: bij sommige mannen ruik ik een parfum die soort van ruikt naar scheerschuim / iemand die zich net geschoren heeft. Iemand enig idee welke geur dit is?
Zijn het oudere mannen? Echt richting behaard heb je kans dat het 4711 of Proraso is.

Ik denk echter eerder Dior eau Sauvage of misschien wel Tom Ford Neroli Portofino??

800_800_3_500819_0_nl_axe_deospray_dark_temptation_150_ml.jpg

Axe Dark Temptation. Heb veel succes met deze. De buurvrouw gooide zelfs een steen door mijn raam zodat ze het beter kon ruiken.

@Oom Oli welke gebruik jij voor die gilfs?
Je bent bekend met het feit dat deodorant en parfum twee compleet verschillende producten zijn ... ? :o

Ik heb nog wel wat aandacht te vergeven dus kom maar op @Chase met je verhaaltje.
Een goede bedtimestory misschien?
Slaapverwekkend genoeg, zal vast goed komen.

Terug
Naar boven