- Waardering
- 45.316
Dames en metroseksuelen, bespreek hier jouw favoriete geurtjes!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je de dames aan het niezen wil krijgen, daar is Axe heel goed in met al die intense synthetische geurstoffen.Qua deodorant voor mannen zou ik Axe Africa adviseren.
Verpakte ik-ben-een-pauper post.Heeft wel wat weg van Dior Sauvage maar dan voor een tientje.
Qua deodorant voor mannen zou ik Axe Africa adviseren.
Lulkoek.buurvrouw gooide zelfs een steen door mijn raam zodat ze het beter kon ruiken.
Dat is zo.Niet zo zuur naar onze @Chase joh
Wees blij dat het ding ook even aandacht leek te krijgen
Zijn het oudere mannen? Echt richting behaard heb je kans dat het 4711 of Proraso is.Semi offtopic: bij sommige mannen ruik ik een parfum die soort van ruikt naar scheerschuim / iemand die zich net geschoren heeft. Iemand enig idee welke geur dit is?
Je bent bekend met het feit dat deodorant en parfum twee compleet verschillende producten zijn ... ?
Axe Dark Temptation. Heb veel succes met deze. De buurvrouw gooide zelfs een steen door mijn raam zodat ze het beter kon ruiken.
@Oom Oli welke gebruik jij voor die gilfs?
Slaapverwekkend genoeg, zal vast goed komen.Ik heb nog wel wat aandacht te vergeven dus kom maar op @Chase met je verhaaltje.
Een goede bedtimestory misschien?