Fitness Seller

Paris Hilton moet terug de cel in

Bezoekers in dit topic

Is met al die verwaande,niks gewende (rijkeluis)types hoeft maar ff iets te onprettigs in dat nietszeggende leventje van ze te gebeuren.
En ze brullen de hele boel bijelkaar haha.

Meisje Parijsje in een cel pleuren met een paar zwaar geschapen kerels,kan ze janken straks

Wat gaat ze nu weer verzinnen om uit de cel te geraken?

And justice shall be served....yes!

Ik geloof niet dat er hier mensen zijn met inlevingsvermogen :no:

Ongelijkheid bestaat absoluut in het amerikaanse rechtsysteem. Zij is echter bestraft zoals een gekleurd iemand bestraft zou worden. De strafmaat sloeg nergens op, alleen omdat zij Paris is, beroemd ondanks dat ze niets kan en onvoorstelbaar rijk. En natuurlijk irritant vaak in het nieuws.

Als je dan eerst toch de cel in moet, er vervolgens na drie dagen weer uit mag om daarna weer terug te moeten, da's behoorlijk wreed voor zo'n fragiele geest die niet gewend is aan de echte maatschappij.

Weer een gevaar minder vrij op deze wereld (al is het maar tijdelijk) :cool:

Is met al die verwaande,niks gewende (rijkeluis)types hoeft maar ff iets te onprettigs in dat nietszeggende leventje van ze te gebeuren.
En ze brullen de hele boel bijelkaar haha.

Meisje Parijsje in een cel pleuren met een paar zwaar geschapen kerels,kan ze janken straks

helaas zit ze in een vrouwen gevangenis ;)

Voila zie zo moet het terug het kachot in:cool: ster of geen ster zitten zal ze zoals iedereen!En dat in een land waar ze je levenslang zouden geven voor een pizza stelen amai:eek: :eek: :eek:

Het is wel wreed natuurlijk om haar er eerst uit te laten en haar daarna weer terug te sturen. Aan de andere kant vind ik het waar terecht. De "gewone" Amerikaan moet ook gewoon de gevangenis in. Dat janken doet ze alleen maar omdat ze dat gewend is als ze haar zin niet krijgt. Bij papa lukte dat ook altijd.

paris prison rape :roflol:

net goed , lomp wijf . wedden dat ze 10kg vetter is als ze buitenkomt

dan is het er binnen een week weer af met haar dure personal trainer.

dat mens is niks gewend. volgens mij heeft ze nog speciale mensen in dienst die der reed af vegen. ach ja als je alleen het duurste, luxste,bestste gewend bent en je gaat naar een gevangenis in amerika dan kan je wel janken ja:p en dan zit ze nog apart ook.

Laatst bewerkt:
Net goed, huil maar verwend nest, je mammie kan je toch niet redden.
En idd die b*ch is zeker overrated, als je d'r doet voel je toch alleen maar bot :p

ze ziet er btw heel gewoon uit opeens zonder die lagen plamuur op der kop.

net goed voor der.
Moeten ze maar beter nadenken als volgende keer dronken achter het stuur stapt. Ze had zo makkelijk iemand kunnen aanrijden met alle gevolgen van dien.

she must for her crime
En dat is niet 3 weken in haar villa blijven .

Oohja en BTW Paris is overrated,

wat een lelijk mokkel, niet te harden

ja echt....

ik zou m'n hond er nog vanaf trappen.

O.T.
van die foto's zit ik echt te soppen. :D ik kan niet wachten totdat we de eerste nachtkijker video zien waarin paris haar roze kransje wordt opgerekt door Tyrone de grote zwarte cipier. :D

iets zegt me dat openrekken en paris niet meer in dezelfde zin thuishoren

Terug
Naar boven