AndroidHealthClinic

Paris (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bokito

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
11.723
Waardering
15.470
Ga binnenkort een paar dagen naar Parijs, iemand nog tips behalve de Eiffeltoren? :p

Ja Fransen zijn kutmongolen en een kutvolk, vind ik ook.
 
Een goed hotel. Hoef je minder Franse mensen tegen te komen :D
 
Goed op je portemonnee letten met al die Roma's :o
 
Schilderswijk mooie schilderij maken met je partner scoor je punten.

Louvre moet iedereen keer geweest zijn als je in parijs bent, ook al heb je echt 0.0 interesse hierin is het toch de moeite waard.

Bastille voor de talloze discotheken/ kroegen savonds/snachts.
 
Back up plan; metro naar disney is 10 min verder.
 
Eiffeltoren heeft een vangnet dus je krijg een pot whey als je eraf springt.
 
Brussel is nog gezelliger en properder dan Parijs :o
 
Brugge is veel leuker dan Brussel als je dan toch naar Belgie moet gaan :)
Ik ben een Belg :roflol: Brugge is hier wel de moeite voor een weekendtripje ja.
Het was meer om te zeggen dat Parijs echt gewoon een vuile, niet romantische overgewardeerde stad is. Een beetje zoals ''ons'' Brussel hier, blijf je er beter weg.
 
En als je een beetje basis Frans kent, is Durbuy hier ook wel de moeite in de Ardennen.
 
Louvre moet iedereen keer geweest zijn als je in parijs bent, ook al heb je echt 0.0 interesse hierin is het toch de moeite waard.
Het is alleen dinsdags dicht en daar kwam ik op de dag zelf achter en woensdag gingen we weer naar huis.
 
  • Sad
Waarderingen: ak
Het was meer om te zeggen dat Parijs echt gewoon een vuile, niet romantische overgewardeerde stad is. Een beetje zoals ''ons'' Brussel hier, blijf je er beter weg.
Is overal zo denk ik. Iedereen gaat naar Amsterdam als ze naar Nederland komen, terwijl je veel beter in Utrecht kunt zijn :)
 
Is overal zo denk ik. Iedereen gaat naar Amsterdam als ze naar Nederland komen, terwijl je veel beter in Utrecht kunt zijn :)
Zal een beetje liggen aan de films,series en docu's die daar of in 1 van die andere bekende steden/plaatsen worden gedraaid. Meteen een vertekend beeld van de realiteit.
 
Boullion Chartier (https://www.bouillon-chartier.com/en/) is goed en echt lokale stijl restaurant / bistro. Wat mij betreft een aanrader, je kan niet reserveren helaas dus je moet wel in de rij wachten. Mocht je serieus te de Eiffeltoren willen zien zou ik deze van Jardins du Trocadero bekijken, dan zie je de Eiffeltoren zelf ipv er vanaf te kijken.
 
Back
Naar boven