- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 71kg
Hey allemaal,
Na een tijdje lang op DBB alleen stiekem meegelezen te hebben (
), ga ik nu toch maar een logje aanmaken. Ik denk dat ik namelijk heel veel kan leren van jullie commentaren!! Ik woon zelf in Frankrijk en kan niet echt goed inhoudelijk communiceren in het Frans. 
Ben 23 jaar, weeg nu 72 kilo bij een lengte van 1.64cm (ja, ben nog erg fluffy) en ben sinds 6 weken bezig met krachttraining.. Ben nu 8 kilo kwijt zonder voedingsschema verder, en heb flink wat spiermassa aangezet. Ben nog niet terug op het gewicht van voor mijn zwangerschap, maar wel al strakker.
Mijn trainingsschema ziet er als volgt uit:
dag 1 - benen, abs, schouders
dag 2 - borst, triceps, 20min cardio
dag 3 - rug, biceps, abs, 20 min cardio
dag 4 - cardio uurtje of rust
en weer overnieuw
Mijn records liggen nu op:
squat 90 kilo (8 reps)
leg press 155 kilo (6 reps)
bench press 40 kilo (8 reps)
Ik had zelf niet echt gedacht aan competities ofzo, maar volgens mensen in de sportschool is het wel mogelijk en ben ik sterk. Merk iig al veel verandering en denk dat als ik me meer ga verdiepen in een goede voeding het nog beter zal gaan!
Na een tijdje lang op DBB alleen stiekem meegelezen te hebben (

Ben 23 jaar, weeg nu 72 kilo bij een lengte van 1.64cm (ja, ben nog erg fluffy) en ben sinds 6 weken bezig met krachttraining.. Ben nu 8 kilo kwijt zonder voedingsschema verder, en heb flink wat spiermassa aangezet. Ben nog niet terug op het gewicht van voor mijn zwangerschap, maar wel al strakker.

Mijn trainingsschema ziet er als volgt uit:
dag 1 - benen, abs, schouders
dag 2 - borst, triceps, 20min cardio
dag 3 - rug, biceps, abs, 20 min cardio
dag 4 - cardio uurtje of rust
en weer overnieuw
Mijn records liggen nu op:
squat 90 kilo (8 reps)
leg press 155 kilo (6 reps)
bench press 40 kilo (8 reps)
Ik had zelf niet echt gedacht aan competities ofzo, maar volgens mensen in de sportschool is het wel mogelijk en ben ik sterk. Merk iig al veel verandering en denk dat als ik me meer ga verdiepen in een goede voeding het nog beter zal gaan!