MuscleMeat

Paris90's log =)

Bezoekers in dit topic

Eerst op onderhoud en cardio toevoegen

Volgens harris-benedict zou dat 2375kcal zijn. Is dat niet een beetje veel? Zoveel krijg ik nooit binnen als ik clean moet eten. :eek:

Ik verbrand per week zo'n 1500kcal met cardio momenteel. Is het niet beter om dan ook een 1500kcal tekort met voeding te nemen en een kilo per week af te vallen of is dat teveel?

Volgens harris-benedict zou dat 2375kcal zijn. Is dat niet een beetje veel? Zoveel krijg ik nooit binnen als ik clean moet eten. :eek:

Ik verbrand per week zo'n 1500kcal met cardio momenteel. Is het niet beter om dan ook een 1500kcal tekort met voeding te nemen en een kilo per week af te vallen of is dat teveel?
Vind je dat veel?? Ik eet 3000 kcal en clean. Kan best hoor. ;)

Teveel onder onderhoud eten is niet goed. En te snel afvallen ook niet. Het kan beter langzamer en blijvend zijn.

Ik heb een schema.... ik zit er 400kcal mee onder onderhoud en dan laat ik de cardiodag weg en neem rust in de plaats :) Dus om de 3 dagen een rustdag ipv 1x p.w. Ik haat cardio..

Maaltijd 1:
40gr whey
400ml magere melk
2 mandarijnen

Maaltijd 2:
2 sneetjes volk. brood
pindakaas

Maaltijd 3:
Blikje tonijn naturel 200gr
Komkommer 40gr
Beetje magere mayo

Maaltijd 4:
2 plakjes kipfilet
Banaan

Maaltijd 5:
200gr kipfilet
100gr rijst

Maaltijd 6:
250gr. franse kwark
muesli 45 gr

Dan zit ik op:
1963kcal

68 gr vet
212 gr kh
175 gr eiwit

Dan ben ik uitgegaan van 1x lichaamsgewicht aan vetten en 2/2,5x lichaamsgewicht aan eiwitten en voor de rest koolhydraten opgevuld. Klopt dit een beetje?

Ziet er goed uit , zou persoonlijk als vrouw rond de 1.5 gr eiwit per lean muscle mass , dus niet x je gewicht, zo kun je meer carbs/vezels/micro's eten en is goedkoper.

Pindakaas, mayo, muesli zit vanalles van noten in en 8gr vet uit mn brood alleen al (geconserveerde zooi is het hier, niet zon fijn brood als in Nederland), oh en ik bak de kipfilet in olijfolie die heb ik niet uitgetypt. Heb de verpakkingen erbij genomen, geen tabel van internet ofzo. :)

Oh en ben niet zo van groente hehe, neem wel regelmatig pepertjes erbij. Als ik ook nog groente apart moet gaan koken is het helemaal feest.. Zoontje eet apart (mag nog geen zout etc), man eet apart (die lust alleen maar Turkse pot, wat weer totaal ongeschikt is voor mij) en ik ook nog haha.

Een shake is geen maaltijd. Misschien kun je de musli naar je ontbijt gaan verplaatsen.

Tussen maaltijd 1 en 2 zit bij mij een uurtje max maar.. Gewoon zodra ik wakker word die shake en mandarijnen erin knallen, zoontje omkleden en dan samen aan tafel voor de broodmaaltijd/ontbijt. Dan kan het toch wel?

damn... dikke stats voor nog maar 6 weken bezig te zijn alleszins
stevig paar benen precies

bij ons zijn er vrouwen die al jaren trainen en nog niet de helft van die leg press en squats nemen

miring hard

Nou.. dan hier mijn eerste trainingslog :D Gisteren rug en triceps gedaan. Qua gewichten zat ik hetzelfde, maar had toch geen lekker gevoel... heb er nog abs bij gedaan. :)

Triceps voel ik nu wel flink, kon ook lastig autorijden naar huis gisteravond hahaha al die damn rotondes. Rug heb ik nooit last van qua spierpijn, wel nog wat van mijn schouder.

Pulldown machine
12*25kg
10*35kg
8*35kg
4*45kg

Front lat pulldown (in lbs)
12*50
10*60
8*70
8*80

Back lat pulldown (in lbs)
12*50
10*60
10*70
5*80 kreeg weer last van mn schouder

Triceps touwtje aan de jumbo
12*20
10*30
10*30

lying barbell extensions
10*15
10*15
8*15

lying dumbbell extensions
10*10
10*12,5

cable row (in lbs)
12*60
10*70
8*80
6*80

dippen
2 setjes van 10

knee-ups
6x10 reps

zij abs met gewichtje 12,5kg
4x20 reps

3 oefeningen rug en enkel pulldown-varianten?
ik zou er inderdaad ook een stuk meer variatie insteken zoals natty zegt: rows (barbell, dumbell), pullups, pulldowns, deadlifts,...
oefeningen genoeg om er altijd wat variatie in te krijgen alleszins

Hier een zeikpost, pas op. :) Had gisteren dus echt mijn dag niet... eerste helft van de training ging prima, daarna even staan kletsen en gewoon helemaal ingekakt. Kon net zo goed op een matje gaan liggen slapen ofzo haha. Geloof dat ik nog moet wennen aan het voedingsschema? Heb ook een beetje opgeblazen buik van de whey/eiwitten.

Abductor
12*65
12*75
10*85
8*85 (voel m nu ik dit typ goed :P)

Adductor
10*75
10*85
10*95
8*105 record

Seated leg curl
12*25
10*35
8*35

Leg extension
Deze ging zoooo lekker ook, telkens bovenin vasthouden en tot 3 tellen. Kwam met een knalrode kop van dat apparaat af.
10*25
10*35
10*45
6*55

Legpress
10*105
10*115
10*125
6*135

Toen dus even staan kletsen met instructeur (andere dan mijn vaste) over voeding enzo. Hadden duidelijk een meningsverschil want hij vond mijn voedingsschema heel goed, maar meer iets voor mannen. Ik kon beter op 1400/1500kcal gaan zitten en soep eten 's avonds ipv mn kip/rijst en meer cardio doen, en als het vet eraf was weer terug pakken op KT. Bullsh*t dus.

Nja daarna dus verder gegaan en helemaal ingekakt, stond letterlijk te trillen op mijn benen tijdens de squat.

Squat
10*60
8*70
7*70 kon ook niet meer lekker diep, en toen maar opgegeven

Lunge in smith met achterbeen op de bench
2*10*30
2*6*35

15 min loopband op incline 12 en snelheid 6, gewoon rustig wat gelopen.

Vanavond staat borst, biceps en buik op het programma. Moet echt wat beter gaan zeg, twee trainingen acht elkaar gehad waar ik me niet lekker bij voelde.

Laatst bewerkt:
wat is dat voor instructeur?

1400kcal?

Soep?

:roflol:

Zal wel van de herbalife-academie komen ofzo :D:D Ik zei al tegen hem.. als ik jouw dieet doe en zo doorga met sporten lig ik binnen een week in mn graf. starved to death :D

Meeste mensen hier trouwens wel.. Fransen zijn echt van het dunne dunne.. dus niet fit, maar gewoon mager.

Terug
Naar boven