AndroidHealthClinic

parkeerboete aanvechten ?

Bezoekers in dit topic

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Berichten
7.090
Waardering
9.821
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
zojuist van een overijverige handhavings pannenkoek een beschikking gekregen ,het vreemde is dat er nergens een bord staat met een parkeerverbod,

betaald parkeren of alleen voor vergunninghouders ,gekleurde strepen ,markeringen enz ,

sterker nog ,ter hoogte van dit benzinestation staat een bord met einde betaald parkeren


het gaat om een onbemand tankstation met aan de linkerzijde 2 parkeervakken ,(voor de kenners bij de Action in Helmond centrum)






mijn vraag is of het zinvol is om in beroep te gaan of maar een keer een potje minder eiwitten te halen en gewoon meteen betalen
 
Zou het gewoon aanvechten. Je komt toch uit Helmond of wa. Foto's nemen en even dubbel checken of je echt gelijk hebt dan win je het wel denk ik.
 
Tuurlijk heeft dat zin als je gelijk hebt. Heb je echter geen gelijk en wil je dr gewoon onderuit komen, dat is een kansloze missie.
 
Tuurlijk heeft dat zin als je gelijk hebt. Heb je echter geen gelijk en wil je dr gewoon onderuit komen, dat is een kansloze missie.


als ik zeker weet dat ik verkeerd zit betaal ik met alle liefde
 
Ten eerste: dat is idd ook een kut plek.
Daarnaast: toen ik nog staats- en bestuursrecht deed op de uni werd Helmond vaak aangehaald omdat ze zoveel parkeerboetes kwijtscholden na bezwaar. Maar goed, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Als je de statistieken erop naslaat maak je iig een kans. Hoe de werkelijke situatie is kan ik niet inschatten, daar ken ik de plek en verkeersborden niet goed genoeg voor (lees: uit mijn hoofd).


Laat me maar even weten hoe het afloopt, ben wel benieuwd.
 
Kan jij één reden verzinnen waarom deze pannenkoek, die dit werk dagelijks doet, jou om de verkeerde reden een bekeuring geeft?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Kan jij één reden verzinnen waarom deze pannenkoek, die dit werk dagelijks doet, jou om de verkeerde reden een bekeuring geeft?


ik kan me het eigenlijk ook niet voorstellen dat zo'n pannenkoek een fout kan maken ,je hebt niet voor niets een universitaire studie

nodig om dit werk te mogen doen en dan heb ik het nog niet over de verschrikkelijk zware fysieke toelatingstest ,1 op 1 afgekeken van de Navy Seals,



normale mensen kunnen weleens een fout maken maar dit soort supermannen niet ,daar moet ik je gelijk in geven
 
Het gebeurt vaker dat er gewoonweg boetes worden uitgeschreven. Veelal wordt het juist niet aangevochten omdat de meesten er "geen zin" in hebben of gewoon betalen. Een enkeling vecht het wel aan en behalen vaak gewoon hun recht. De meerderheid laat her erbij en dat levert geld op.
Dus met foto's gewoon doen.
 
Altijd in verzet gaan, je weet maar nooit. Een fout op de beschikking kan al leiden tot vrijspraak :banana:
 
Gewoon altijd aanvechten. Hebben ze minder tijd om te toeren.
 
Kan je via streetview printscreentje maken en aanwijzen waar je daadwerkelijk stond?
 
Kan je via streetview printscreentje maken en aanwijzen waar je daadwerkelijk stond?
DSCI0003.JPG
DSCI0003.JPGDSCI0003.JPG
 

Bijlagen

  • DSCI0010.JPG
    DSCI0010.JPG
    177,9 KB · Weergaven: 104
ik stond op de plek waar nu de grijze Citroen C4 staat
 
Jullie hebben nog een telefooncel vet ja
 
Laatst bewerkt:
Is dat niet gewoon midden op de stoep? Of is dat normaal in Helmond
 
Tegels zijn wel anders. Lijkt wel de scheidingslijn tussen stoep en het terrein van het tankstation.
 
Back
Naar boven