AndroidHealthClinic

parkeerboete aanvechten ?

Bezoekers in dit topic

Dat is geen parkeerplaats. Sowieso half op de stoep lijkt me.


lijkt ,de angle geeft een vertekend beeld

zijn toch echt 2 separate aangegeven parkeerplekken ,mijn verweer is dat er nergens staat aangegeven dat je hier niet mag parkeren
 
lijkt ,de angle geeft een vertekend beeld

zijn toch echt 2 separate aangegeven parkeerplekken ,mijn verweer is dat er nergens staat aangegeven dat je hier niet mag parkeren
Heel de binnenstad is betaald parkeren toch? Zelfs in die woonwijk die je in rijdt daar naast de Action.
 
Staat vanaf de andere kant wel een bord
 

Bijlagen

  • 22BC0AB7-6AE5-48E2-A3DB-728CAB289757.jpeg
    22BC0AB7-6AE5-48E2-A3DB-728CAB289757.jpeg
    138,5 KB · Weergaven: 80
Dat is geen voetpad maar de toegang tot de parkeerplaatsen. ;)
 
Rellen, man! Tactiek verschroeide aarde... :schoot:
 
1568763831877.png


Dat gehele blauw omkaderde vlak is trottoir.

1568764068333.png


lijkt ,de angle geeft een vertekend beeld

zijn toch echt 2 separate aangegeven parkeerplekken ,mijn verweer is dat er nergens staat aangegeven dat je hier niet mag parkeren
Waar staat dat dan aangegeven? Ik zie een trottoir met een aso erop.
 
Bekijk bijlage 466256

Dat gehele blauw omkaderde vlak is trottoir.

Bekijk bijlage 466257


Waar staat dat dan aangegeven? Ik zie een trottoir met een aso erop.


was zolang ik al in Helmond woon 2 parkeerplaatsen ,zie hiervoor de 3 paaltjes bij de aso waarvan de bordjes zijn verwijderd,

kan zeker dat het bestemmingsplan inmiddels is gewijzigd maar waar staan dan de verboden
 
betaal ik met alle liefde

Ik denk dat je, helaas, weinig kans maakt op basis van de getoonde foto's. Het voertuig staat deels geparkeerd op het voetpad en eventuele voetgangers worden gehinderd.
 
Kan jij één reden verzinnen waarom deze pannenkoek, die dit werk dagelijks doet, jou om de verkeerde reden een bekeuring geeft?
Omdat het laagbegaafde pannenkoeken zijn. Ik heb ook een keer een onterechte verkeersboete gekregen m.b.t. parkeren. Heb het aangevochten en gewonnen.

Dus, fight the power.
 
Nog steeds geen bekeuring binnen ,ik denk dat ze aanvoelen dat ik ze om de oren gaan slaan met een uitzonderlijk sterk en goed voorbereid verweer
 
Iedereen hier was toch van mening dat jij een tokkie was en het geen parkeerplaats was? :trollface:
 
Laatst bewerkt:
Ja, maar het speelde zich af in Helmond.
 
Back
Naar boven