Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Bodyman
@electra je ziet er op zich wel goed uit maar misschien kun je een duidelijker foto sturen zonder laarsen, slipjes en topjes en....gewoon zonder iets aan.
Als je het niet zou durven heb ik daar begrip voor hoor![]()
Originally posted by Electra
Hihi![]()
die beenwarmers had ik al meer dan een half jaar niet aangehad, dus het valt allemaal mee...
nude-pictures plaats ik niet, maar misschien wel een foto alleen in string als ik helemaal afgetrained ben..... maar dan nog verhullend zoals de foto's van Cory op mijn cu2day site...
vrees dat dat aftrainen wel heel erg lang gaat duren...![]()
Mijn biceps zijn nooit mijn sterkste kant geweest, en mijn schouders wel...
de verhoudingen zijn dus altijd enigszins off,
maar biceps waren eerst wel groter en ik ga ze de komende tijd ook zeker weer even extra pesten...![]()
Val ik op bodybuilders ?
wat een vraag![]()
je bent alleen te jong voor mij ....
maar dat staat op het B & F forum al helemaal beschreven...![]()
Hihi![]()
die beenwarmers had ik al meer dan een half jaar niet aangehad, dus het valt allemaal mee...
nude-pictures plaats ik niet, maar misschien wel een foto alleen in string als ik helemaal afgetrained ben..... maar dan nog verhullend zoals de foto's van Cory op mijn cu2day site...
vrees dat dat aftrainen wel heel erg lang gaat duren...![]()
Mijn biceps zijn nooit mijn sterkste kant geweest, en mijn schouders wel...
de verhoudingen zijn dus altijd enigszins off,
maar biceps waren eerst wel groter en ik ga ze de komende tijd ook zeker weer even extra pesten...![]()