XXL Nutrition

Party- poseerfoto :P (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Electra, om 5 uur 's morgens nog aan het fuiven?
Eigenlijk jammer want mits serieus trainen en regelmatige rust zou je er goed kunnen uitzien.
Je sterkste punt lijken mij je benen!
Keep up the good work!!
 
Voorals nog ga ik eerst minder stappen om af te studeren komende paar maanden... :rolleyes:
dat vind ik nog iets belangrijker dan er goed uit zien...

ik ben wie ik ben, niet meer en niet minder...
:)
 
ok moest iets verzinnen....ga zo door en ik zie je misschien wel es op een feest! ;-)
 
je bent wel gek op die boots hé als ik me niet vergis :D
 
Ziet er goed uit Electra, maar inderdaad kunnen die biceps wel wat beter! Maar ja, als je ook maar zo weinig hebt kunnen trainen, dan ziet het er allemaal heel netjes uit.

Echt mooi lijf heb je... groot gelijk om er mee te pronken ;)

Espi
 
@electra je ziet er op zich wel goed uit maar misschien kun je een duidelijker foto sturen zonder laarsen, slipjes en topjes en....gewoon zonder iets aan.

Als je het niet zou durven heb ik daar begrip voor hoor ;)
 
Originally posted by Bodyman
@electra je ziet er op zich wel goed uit maar misschien kun je een duidelijker foto sturen zonder laarsen, slipjes en topjes en....gewoon zonder iets aan.

Als je het niet zou durven heb ik daar begrip voor hoor ;)


Inderdaad, kijk nou kunnen we helemaal niets zien van je kuiten. Voor een bodybuildster is dat belangrijk, hoor Electra!
 
Hihi :p

die beenwarmers had ik al meer dan een half jaar niet aangehad, dus het valt allemaal mee...

nude-pictures plaats ik niet, maar misschien wel een foto alleen in string als ik helemaal afgetrained ben..... maar dan nog verhullend zoals de foto's van Cory op mijn cu2day site...
vrees dat dat aftrainen wel heel erg lang gaat duren... :rolleyes:

Mijn biceps zijn nooit mijn sterkste kant geweest, en mijn schouders wel...
de verhoudingen zijn dus altijd enigszins off,
maar biceps waren eerst wel groter en ik ga ze de komende tijd ook zeker weer even extra pesten...:D
 
tof wijvie, je ziet er heel goed uit
 
Originally posted by Electra
Hihi :p

die beenwarmers had ik al meer dan een half jaar niet aangehad, dus het valt allemaal mee...

nude-pictures plaats ik niet, maar misschien wel een foto alleen in string als ik helemaal afgetrained ben..... maar dan nog verhullend zoals de foto's van Cory op mijn cu2day site...
vrees dat dat aftrainen wel heel erg lang gaat duren... :rolleyes:

Mijn biceps zijn nooit mijn sterkste kant geweest, en mijn schouders wel...
de verhoudingen zijn dus altijd enigszins off,
maar biceps waren eerst wel groter en ik ga ze de komende tijd ook zeker weer even extra pesten...:D

Hey ELectra, Val je een beetje op Bodybuilders???
IK woon ook in utrecht, en in IJselstein ga ik weleens uit,,,,,,,:D
 
Val ik op bodybuilders ?
wat een vraag :heart:

je bent alleen te jong voor mij ....
maar dat staat op het B & F forum al helemaal beschreven...:)
 
Hey alles goed? Als ik me niet vergis heb je mij een tijdje geleden ooit eens een bericht achtergelaten op cu2. Ik kon alleen niet terugreageren, omdat mijn site opeens verdwenen was.. Heb daarna ooit nog eens een nieuwe gemaakt maar nooit meer wat meegedaan.. maar ja wel grappig dat ik je dan hier weer tegenkom. ;)
 
Hey hey,
grappig, ik zou het verder ook niet meer weten vrees ik...:rolleyes:
zo zie je maar dat ook dit wereldje best klein is zo...:)
 
Originally posted by Electra
Val ik op bodybuilders ?
wat een vraag :heart:

je bent alleen te jong voor mij ....
maar dat staat op het B & F forum al helemaal beschreven...:)


JOng, nee johhhhh hoe kom je daarbij 6 jaartjes verschil maar:D

Oudere vrouwen hebben toch liever een jonge gespierde sportiefe adonis, dan zo'n ouwe uitgezakte camper hangbuikzwijn

IK woon in de buurt, ,,,,,,,kunnen we een keer samen ijzers vreten:lifter:
 
Originally posted by Electra
Hihi :p

die beenwarmers had ik al meer dan een half jaar niet aangehad, dus het valt allemaal mee...

nude-pictures plaats ik niet, maar misschien wel een foto alleen in string als ik helemaal afgetrained ben..... maar dan nog verhullend zoals de foto's van Cory op mijn cu2day site...
vrees dat dat aftrainen wel heel erg lang gaat duren... :rolleyes:

Mijn biceps zijn nooit mijn sterkste kant geweest, en mijn schouders wel...
de verhoudingen zijn dus altijd enigszins off,
maar biceps waren eerst wel groter en ik ga ze de komende tijd ook zeker weer even extra pesten...:D

Misschien wel een idee om nu al vast before pic's te laten zien in je string zodat we straks kunnen zien hoe goed je vooruit bent gegaan
 
Je weet best dat vrouwen neit met hun bil-vetjes gaan pronken voordat het strak is....
dus dacht het niet he.....:p
 
dat ziet erg mooi uit...
 
Volgens mij zijn je bille niet zo vetjes dus waarom nu al niet pronken????

Ziet er goed uit meid !!!
 
electra ga je zo naar de party
je ziet er goed uit om 5 uur s morgens
dan heb je zo wel veel aandacht met zoon figuur

ga zo door
 
Back
Naar boven