Fitness Seller

partygangers?

Bezoekers in dit topic

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
9.198
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
gaan er toevallig nog mensen naar XQlusive as zaterdag?
ik heb op et laatste moment nog besloten kaartje te halen (ga er zo om) al is het egt mijn style (hardstyle; in het geval van XQlusive Italian hardstyle) tog is het wel heel verleidelijk ;)
vorige maand was qlimax tog ook wel geslaagd, alhoewel aan de harde kant voor mij.
ik heb wel threads gelezen over party gangers maar dat was op et oude board.
dus wederom, nog partygangers aanwezig? :cool:
 
partyganger all the whey :D
Awakenings rules
 
Ik ga ook naar X Qlusive . beuQen :banana:
 
nog paar uurtjes:D :D ;) :p
 
nee, niet degene die hardstyle veel te commercieel aan et maken is :mad: (dana).
Xqlusive=Italian hardstyle met bekendste namen als Technoboy, zenith, etc etc.
 
vindt dana wel superrelax draaien... :p

maar Technoboy is cker ook zwaar beuken... :D
 
jezus,
XQlusive was egt top!
goede muziek, goede sfeer, egt zeer geslaagd feest!:cool: :thumbup: :thumb: :thumbup:
 
beter dan Qlimax(zoetermeer) of Sensation Black? :D
 
Wachten met party...

.. tot Innercity
 
X Qlusive was zeker wel vet. Alleen beetje jammer dat de Dj's dezelfde nummers draaiden :D

Kheb nog steeds koppijn van die dikke bass, echt niet normaal dat geluid daaro. :cool:
 
Originally posted by NewbieNeo
beter dan Qlimax(zoetermeer) of Sensation Black? :D
Qlimax was goed maar nix vergeleken met XQ! ik vond de hardstyle te eentonig worden op qlimax.
Sensation Black was heel anders, muziek viel tegen maar de ArenA !!
 
Originally posted by DJNRG83
X Qlusive was zeker wel vet. Alleen beetje jammer dat de Dj's dezelfde nummers draaiden :D

Kheb nog steeds koppijn van die dikke bass, echt niet normaal dat geluid daaro. :cool:
muziek stond erg hard ja, vandaar mn oordopjes ;)
doe ik wel vaker want die 150 Db ga je wel voelen na een tijdje.
ja net als op Qlimax kwamen wel vaak dezelfde nummers terug. had wel wat onbekendere muziek verwacht.
 
Re: Wachten met party...

Originally posted by iKsZ
.. tot Innercity
wordt ook mn volgende ja!:thumb:
 
Ik ga niet meer naar grote feesten. Ik vind kleinere persoonlijkere feesten veel relekster. Op innercity vond ik het een ramp, met 50.000 man door die gangen geperst in de rai, alsof je vee bent. Veel en veel te veel niet party publiek. Liever kleinere feesten met de ECHTE partygangers :)
 
je hebt wel gelijk het heeft veel voordelen, maar wat bedoel je met "kleinere persoonlijkere feesten'' ? Xqlusive was met 5 a 6 duizend man relatief klein vergelijken met indoor feesten als innercity/sensation oid.
voorbeeld: ga maar eens ff pissen als je midden in de ArenA staat.... gevolg: iedereen staat tegen de boarding aan te pissen aan de rand van de dansvloer :barf: :finger: .
of je wilt snel naar huis na een avond stampen op dancevalley met 80.000 man(2001). dit soort dingen maken de grote feesten dus een stuk minder aantrekkelijk.
 
De hmh is gewoon DE plek voor feesten nergens kan is het geluid( bijna 120 db) zo hard en zuiver, feesten daarbuiten zullen qua geluid altijd minder zijn, dus als je de HMH gewend bent zal het vaak tegenvallen. verder ben ik ook wel klaar met die grote feesten, te druk en meestal loop je meer dan je lekker even staat te feesten. De volgende XQ wordt Dana solo, vind ik wat minder, geef mij maar super marco may, van afgelopen zaterdag, wat kan die knallen zeg, vooral het laatste uur!!!!!
 
Originally posted by exarchos
De hmh is gewoon DE plek voor feesten nergens kan is het geluid( bijna 120 db) zo hard en zuiver, feesten daarbuiten zullen qua geluid altijd minder zijn, dus als je de HMH gewend bent zal het vaak tegenvallen. verder ben ik ook wel klaar met die grote feesten, te druk en meestal loop je meer dan je lekker even staat te feesten. De volgende XQ wordt Dana solo, vind ik wat minder, geef mij maar super marco may, van afgelopen zaterdag, wat kan die knallen zeg, vooral het laatste uur!!!!!

Alleen voor techno is het geluid te schoon in de HMH. Dan mis je het rauwe erin. Maar voor andere sTen is het super geluid daar :)
 
Back
Naar boven