XXL Nutrition

Partytime de 11de september in Brussel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

roxxe

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
18.657
Waardering
14
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Extreem rechtse organisaties als Blood and Honour en Stormfront hebben bussen ingelegd om op 11 september naar de verboden anti-islambetoging in Brussel te trekken. Dat zegt de raadsman van de stad Brussel. Volgens raadsman Emmanuel Jacobowitz vond de Brusselse politie op internetfora aanwijzingen over de georganiseerde busreizen naar de betoging.

De komst van de extreme groepen zou voor de Brusselse burgemeester Freddy Thielemans een van de redenen geweest zijn om de betoging te verbieden. Een bezoekje aan de website van Stormfront leert dat de organisatie allerminst van plan is om thuis te blijven. "De demonstratie en/of manifestatie gaat dus onder alle omstandigheden gewoon door. Ook de bus(sen) vanuit Rotterdam gaan dus gewoon door", schrijft iemand die erg goed op de hoogte lijkt te zijn van de demonstratie op het forum van Stormfront. (belga/hln)


dat wordt zeker & vast een veldslag met de duizenden allochtonen in bxl :D
zal proberen pics te nemen :heart:
 
dus voor de heren geen tulband op die dag,
en de dames laten hun theedoeken ook beter thuis :p
 
Wtf die kerel aan de micro wil ook gewoon op Hitler gelijken he :duh:
 
check de reacties op HLN.be, ook de moeite waard:)

HLN.be: belgie - Extreem rechts plant massale opkomst voor anti-islambetoging (567304)

Een betoging van de anti-islamering en eigenlijk niet anti-islam wordt compleet opgeblazen door een Hitler look a like en een paar skinheads te tonen. Verder met een vlag die afstamt uit het Duitse derde rijk en uiteraard allemaal doet denken aan de WO'gen en extreem rascisme. Dus iedere betoger is opnieuw een gevaarlijk beestachtig rascist, jammer genoeg zitten die individuen er onvermijdelijk bij. Maar lang niet allemaal..
 
pfff het is echt zo dom dat er weinig woorden voor zijn.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat wordt zeker & vast een veldslag met de duizenden allochtonen in bxl :D
zal proberen pics te nemen :heart:

ga je mee betogen roxxe?
 
hell no, misschien zo'n neonatie inelkaar motten :evil:
 
Roxxe, lees de reactie van gottardi exp!
Niet iedere moslim is een terrorist, dus iedereen die tegen te veel invloed is van een religie is niet meteen een neonazi.
 
Zoveel verschilt het organiserende comite niet van die kaalkopjes. Anders Gravers en die andere figuren achter SOIE zijn niet meer dan een stel xenofoben die in eigen land amper een poot aan de grond krijgen. 1 er van is nog enger dan Wilders, strijdend voor de christelijke waarden en dat soort crap.

Cheers go up when Udo Ulfkotte declares: "I am not with the left, I am not with the right, I am with the Lord God"He casts his eyes upward. Mr Ulfkotte is a confirmed Christian, but one who belongs to a movement that believes living together with Muslims is practically impossible. "European values are those of the Judeo-Christian tradition: peace, freedom, democracy and tolerance."

De Lage Landen: Wilders samen met Udo Ulfkötte tegen 'Eurabia' in Brussel?

De fundamentalist die strijdt tegen ander fundamentalisme, krijg ik toch een beetje vreemd gevoel bij.
 
Zoveel verschilt het organiserende comite niet van die kaalkopjes.
Ik vind het verschil aardig groot anders. Niet dat ik de mening deel van die fundamentalistische gristenhonden, mijn mening gaat niet zo ver om te denken dat er helemaal niet valt samen te leven met moslims. En mensen die vrijheid, democratie, tolerantie en vrede koppelen aan het christendom moeten eens wat geschiedenisboeken openslaan ...

Wat ik dan weer wel vind is dat er kritiek mag gegeven worden op elke religie, vooral de islam. Betogingen die waarschuwen voor mogelijke gevaren vormen daar een onderdeel van.
 
In dit geval zijn het voorvechters van de ene religieuze invloed op een cultuur tegenover de invloeden van een andere religieuze invloed. Religieuze invloeden zijn niet meer van deze tijd, zeker niet in een seculiere samenleving. Figuren als Wilders, Ulfkotte, Gravers etc strijden vanuit een verkeerd oogpunt. Ik vertrouw geen personen die de ene religie de voorkeur geven boven de andere. Lijkt dan meer op xenofobie.
 
Er lijkt in de wereld trouwens steeds meer frictie te ontstaan tussen deze twee grootste godsdiensten, vraag me af waar dat gaat eindigen...
 
een veldslag T...
 
Die lui moeten eens een constructieve hobby gaan zoeken ipv deze tijdsverspilling.
 
Ik denk dat die bussen geen meter Brussel in zullen rijden ..
 
Back
Naar boven