Fitness Seller

Pas weer begonnen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

comeback31

Novice
Lid geworden
26 jul 2011
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
72kg
Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Andy uit zeist. Ik ben pas weer begonnen met trainen en wil graag weer echt aan bodybuilding doen.

Vanaf mijn 12de was ik begonnen met fitness en boksen. Vanaf mijn 16de begon ik met bodybuilding tot mijn 20ste ongeveer. Vanaf mijn dat moment begon ik met feesten en stopte met trainen tot nu toe. Ik ben pas weer begonnen met trainen en wil er weer echt voor gaan. Ik heb in het verleden ook engie kuurtjes gebruikt.

Ik ben nu begonnen met 3x in de week te trainen en wil het weer opbouwen naar 4 a 5 keer.

Zou iemand me kunnen helpen met een voedingsschema om echt te bulken. Er is geen geld om elke dag biefstuk te eten zoals ik in veel schema's zie op het internet.

Verder ben ik van plan om een waight gainer aan te schaffen en creatine.

Graag wat advies.

Groetjes Andy

Gewicht 72 kg
Lengte 174 cm
leeftijd 31 kg

Vet percentage weet ik niet want dat meten ze niet op de sporschool waar ik nu zit.
 
Je hebt al 4 jaar aan 'bodybuilden' gedaan en al enkele kuurtjes achter de rug. Maar zelf een voedingsschema maken kan je niet? Ga je eens diep schamen, en begin met de stickys te lezen.

Mag hopen dat iemand van 31 jaar wel weet dat je zelf ook veel voor elkaar kan krijgen, ipv van auw te roepen voordat je word geslagen.
 
denk dat hij onder kuurtjes verstaat; het gebruik van creatine.... Velen denken ja al dat dit anabolen zijn...

als hij het echt over AS heeft, en dan niet weet hoe hij een eetschema moet opzetten, moet hij zich inderdaad diep schamen
 
edit
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt wel een kleurplaat met al dat rode..
Waar is dat precies voor nodig??
 
Geen geld voor vlees, maar wel voor een weightgainer :scratch:
 
Creatief met jullie opmerkingen. Iemand beoordelen op wat hij wel en niet kan. Ik dacht dat het hier was om elkaar te helpen ipv elkaar af te zeiken. Voedingschema werd ik in begeleid en kuurtjes bedoel ik geen creatine mee.
 
Creatief met jullie opmerkingen. Iemand beoordelen op wat hij wel en niet kan. Ik dacht dat het hier was om elkaar te helpen ipv elkaar af te zeiken. Voedingschema werd ik in begeleid en kuurtjes bedoel ik geen creatine mee.

ja wat verwacht je dan? je post rammelt aan alle kanten
 
Creatief met jullie opmerkingen. Iemand beoordelen op wat hij wel en niet kan. Ik dacht dat het hier was om elkaar te helpen ipv elkaar af te zeiken. Voedingschema werd ik in begeleid en kuurtjes bedoel ik geen creatine mee.
hey comeback , als jij met een voedingsschema komt dan kan je hem hier posten ter verbetering. dan krijg je waarschijnlijk veel positievere feedback dan dat jij iemand anders een voedingsschema in elkaar laat zetten.
 
Creatief met jullie opmerkingen. Iemand beoordelen op wat hij wel en niet kan. Ik dacht dat het hier was om elkaar te helpen ipv elkaar af te zeiken. Voedingschema werd ik in begeleid en kuurtjes bedoel ik geen creatine mee.

Kijk het zit zo.

Je stats zijn redelijk voor een beginner. Alleen je bent geen beginner. Je hebt al enkele keren gekuurd, 4 jaar aan fitness gedaan en je bent tenslotte 31 jaar.

Je stats, ervaring en kennis voor iemand die het bovenstaande heeft gedaan is gewoon ronduit slecht en dan zeg ik het nog netjes.

Je bent te naïef, goedgelovig of dom dat je gewoon iets aanneemt van iemand en gaat kuren.

Je moet makkelijk zelf een voedingsschema kunnen maken of minimaal een trainingsschema met de 'kennis' die je hebt opgedaan.

Je bent godver 31 jaar, ga zelf eens wat werk verrichten. Niks is gratis, en je word niet in een keer groot. Daar moet je hard voor werken, iets wat jij zo te zien nog niet hebt gedaan.

Ga dus de stickys lezen, JIJ stelt een schema op. Je post dat dan hier neer en daar kunnen we dan naar kijken. Niemand gaat voor jou een schema maken.
 
Laatst bewerkt:
Klopt het wel dat ik rond de 3000 kcal op een dag moet zitten??
 
sorry begrijp je ff niet wat je bedoelt Suwardi
 
Back
Naar boven