MuscleMeat

pas weer begonnen

Bezoekers in dit topic

max321

Novice
Lid geworden
21 mei 2012
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
92kg
goeiedag, ik ben pas weer begonnen met trainen na een hele lange rustperiode maar deze keer wil ik het serieus doen ik train nu ook voor een ander doel dan eerst, mijn vraag is hoe kan ik het beste aanpakken? voedingsschema etc. dat weet ik dat dat nodig is maar kan ik het beste alle spiergroepen op 1 dag trainen of 1 spiergroep per dag?

ook zijn mijn benen best gespierd in verhouding met de rest van mijn lichaam moet ik me hier dan later op foccusen of ook gewoon meteen als ik begin? had namenlijk ergens gelezen dat benen trainen de rest van de spiergroei ook bevorderd ofzo? maar niet dat ik daalijk super dikke benen heb en echt nog voor de rest helemaal niks aan me bovenlichaam

ik wil eerst massa kweken en het daarna droogtrainen
 
ga voor fullbody en dan 3-4 ker per week trainen. Lees je in over rippetoe of startersstrengt:o, zijn 2 aan te raden fullbody schema's;) en natuurlijk zien dat je voeding in orde is.

En je benen train je van in het begin maar mee:D!
 
benen in het begin ook ja? want mijn bovenlichaam is mwa ik ben geen botje benny om het zo maar te zeggen maar ik heb nou ook weer niet echt een geweldig gespierd bovenlichaam maar als dat het beste is ga ik dat zeker doen :P
 
Back
Naar boven