Fitness Seller

pasak bumi

Bezoekers in dit topic

lorenzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.432
Waardering
0
Pasak bumi (Tongkat Ali)
Een gemalen wortel uit Maleisië die mannen feller maakt, mogelijk door
een grotere productie van testosteron. Het wordt in hoge doses gebruikt
door krachtsporters in Indonesië en Maleisië. In lagere doses wordt het
gebruikt als coïtusstimulans. Die werking is in dierproeven aangetoond.


Heeft iemand dit al een keer gebruikt?Ik had er nog nooit eerder van gehoord.
 
ik ook niet en volgens mij heeft ook niemand er ooit van gehoort deze thread staat er al een week :D



***LIVE GOOS ON***
 
Tongkat Ali

Het is dat praktisch al het ergogenetisch onderzoek naar Tongkat Ali door een kleine groep Maleise onderzoekers is gedaan, en hun conclusies nog niet door anderen zijn bevestigd. Anders stopten wij met het schrijven van moeilijke stukjes en gingen we op stel en sprong Tongkat Ali kweken. Want afgaande op de onderzoeken is Tongkat Ali niets minder dan plantaardige testosteron.


Geef het aan gecastreerde ratten, en ze gaan vrouwtjes beklimmen. Hun prostaten en geslachtsorganen gaan groeien. Goed, dagelijkse injecties van 15 milligram testosteron per kilo lichaamsgewicht werken beter. Maar een twee maal daagse inname van 800 milligram extract per kilo lichaamsgewicht heeft een androgene uitwerking.(17)


Ook de kringspieren van de ratten groeiden. De kringspier is een klassieke biomerker waarmee onderzoekers de anabole activiteit van steroïden bepalen.(18)


De lokale bevolking kent Tongkat Ali als een - jawel - libidoverbeteraar. De onderzoekers konden dat effect bevestigen. Ratten die Tongkat Ali kregen klommen vaker op een elektrische vrouwtjesrat alwaar zij het ene hoogtepunt na het andere beleefden. (Kan iemand ons vertellen wat voor soort wetenschapper zo'n apparaat uitvindt?)(19) De erecties van de dieren duurden langer(20) en de dieren paarden vaker.(21)


Voor al de effecten geldt dat ze sterker werden naarmate de dosis groter werd. Je kunt Tongkat Ali echter niet onbeperkt gebruiken. De plant bevat giftige stoffen.(22)


http://ergogenics.curvedspaces.com/testokruiden.html
 
Back
Naar boven