MuscleMeat

Passen julie je voeding aan aan hoe lang je wakker bent?

Bezoekers in dit topic

romano1986

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2006
Berichten
1.297
Waardering
5
de titel zegt het al: als jullie langer wakker zijn eet je dan ook meer? en als je een dag korter wakker bent minder?

ik heb soms dagen dat ik maar 12 uurtjes wakker ben en andere dagen 19 uur. als ik dan elke dag 3000 kcal na binnen moet werken moet ik de ene dag echt proppen en de andere dag goed de maaltijden verspreiden.

ik wilde het nu zo gaan doen:
13 uur wakker: 5 maaltijden van 520 kcal om de 3 uur = 2600 kcal
14,5 = 5 maaltijden van 520 kcal om de 3 uur + 1 maaltijd van 250 kcal = 2850 kcal
16 uur = 6 maaltijden van 515 kcal om de 3 uur = 3100 kcal
17,5 = 6 maaltijden van 615 kcal om de 3 uur + 1 maaltijd van 250 kcal = 3350 kcal
19 uur = 7 maaltijden van 510 kcal om de 3 uur = 3570 kcal
wat vinden jullie ervan?
 
Laatst bewerkt:
Ik moet er gewoon voor zorgen dat ik gewoon niet te lang slaap dus niet uitslapen anders eet ik niet genoeg -> groei ik niet. Eten > Slaap geldt voor mij. Hoewel ik liever langer slaap en minder eetn maarja dat zit er dan maar niet in.
 
ik pas bijna nooit aan. eten is te duur. zo goed mogelijk.ik probeer alles wat in huis ligt optevreten.
 
Als je wat langer op bent neem je toch een extra maaltijd, laat je die de volgende dag achterwege.
 
Ik heb vandaag van 2 tot 12 geslapen. Heb dan gewoon om de 2,5 uur gegeten en om 2u het laatste potje kwark gehad:)
 
Extra kwark voor het slapen gaan. Ik slaap gewoon uit in het weekend. Maaltijd minder op niet traingsdagen whatever.
 
als ik om 12 u uit bed kom vervalt er gewoon een meal, simple as that!
 
de titel zegt het al: als jullie langer wakker zijn eet je dan ook meer? en als je een dag korter wakker bent minder?

ik heb soms dagen dat ik maar 12 uurtjes wakker ben en andere dagen 19 uur. als ik dan elke dag 3000 kcal na binnen moet werken moet ik de ene dag echt proppen en de andere dag goed de maaltijden verspreiden.

ik wilde het nu zo gaan doen:
13 uur wakker: 5 maaltijden van 520 kcal om de 3 uur = 2600 kcal
14,5 = 5 maaltijden van 520 kcal om de 3 uur + 1 maaltijd van 250 kcal = 2850 kcal
16 uur = 6 maaltijden van 515 kcal om de 3 uur = 3100 kcal
17,5 = 6 maaltijden van 6150 kcal om de 3 uur + 1 maaltijd van 250 kcal = 3350 kcal
19 uur = 7 maaltijden van 510 kcal om de 3 uur = 3570 kcal
wat vinden jullie ervan?

Respect.
 
Ik zorg gewoon voor structuur in mijn leven, sta altijd even laat op ga altijd even laat slapen. Weekend of niet, dus mijn dagen duren altijd even lang ;)
 
Ik zorg gewoon voor structuur in mijn leven, sta altijd even laat op ga altijd even laat slapen. Weekend of niet, dus mijn dagen duren altijd even lang ;)

ja voor sommige is dat makkelijker dan andere;) had het niet over het weekend maar elke dag want werk 3 dagen tot 12 uur savonds en lig die dagen dus later in bed en sta later op en sommige dagen moet ik om 6 uur sochtends opstaan dus dat wisselt heel extreem
 
Ik pas mijn maaltijden ook aan de tijd die ik op de dag wakker ben, maar het minimum is toch zeker zes maaltijden en ik zak niet onder de 5000 kcal.
 
Maaltijdje minder op z' n tijd vind ik heus geen ramp. Meestal wat meer kwark enz voor het slapengaan als ik denk dat ik ga uitslapen (die uurtjes dat je meer slaapt verbrand je ook minder...) Daarnaast misschien een litertje melk erbij of wat extra bij de andere maaltijden om genoeg kcal binnen te krijgen.
 
Ik pas mijn maaltijden ook aan de tijd die ik op de dag wakker ben, maar het minimum is toch zeker zes maaltijden en ik zak niet onder de 5000 kcal.

Lekker volwassen.. Echt ernstig, die reacties soms
 
Back
Naar boven