Fitness Seller

passend t-shirt voor vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Teuntje99

Novice
Lid geworden
15 feb 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
70kg
Hey,
Na een half jaar fanatiek trainen beginnen de eerste struggels te komen: ik kan geen passende t-shirts vinden om in te trainen. Een S zit veel te strak bij mijn schouders/oksels, maar past perfect bij mijn buik/taille. een L/XL past bij mijn schouders/oksels, maar zit vanzelfsprekend veel te ruim om mijn buik/taille en is veel te lang.
In een hemd trainen vind ik niet prettig.
Nu vraag ik me af waar ik passende trainingsshirts kan kopen, iemand tips?
 
Moeilijk om zo te gaan zeggen welke merken voor u gaan passen.

Enige wat je kan doen is zelf gaan passen.

Moet toch meevallen. Waarom zou je niks vinden als je 1m72 bent en 70 kg weegt. Vrij normal gewicht en lengte zou ik zo zeggen.
 
Gewoon overstappen naar één of ander sportmerk dan. Better bodies oid.
 
decathlon,sportsdirect mss ,als je niks speciaals zoekt.
 
Waar zit het probleem? Lats? armwijdte?

ZIjn de shirts van stretch? Dan scheelt het bij armwijdte vaak aanzienlijk als je de naad eruit haalt en met stretchgaren laat maken ;)
 
bedankt voor jullie reacties!
Heb het tot nu toe alleen nog maar geprobeerd bij goedkope winkels zoals bristol en h&m, zal het idd eens proberen in een echte sportzaak.
Het probleem zit hem volgensmij vooral in de armwijdte, zal er eens op letten of de naden strechen als ik in de winkel kom.
Bedankt!
 
.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb toch best wel een wijde rug en brede schouders. Ik draag een M... geen speciaal merk of iets.
 
H&M is ook ruk en valt op de schouders te smal (niet alleen de shirts, heb daar nog nooit een passend kledingstuk gevonden). Merkshirts vallen doorgaans prima (Nike, UA, Puma, e.d.).

Ik vind zelf naden die niet bovenop de schouder lopen maar schuin ook veel fijner zitten, kom je volgens mij ook wat makkelijker weg met iets bredere schouders.

Dit dus bijvoorbeeld: D2M - T-shirt basic - mystery ink - Zalando.nl
 
Back
Naar boven