XXL Nutrition

Past dit voedingsschema bij het trainingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sonjadw

Novice
Lid geworden
14 mrt 2015
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
58kg
Hoi!
Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben een vrouw van 22 jaar, 168cm en ongeveer 59 kg.

Ik heb afgelopen half jaar vooral bodypumpen en grit strenght gedaan in de sportschool à 3x per week, gecombineerd met 2x per week hardlopen. Nou zie ik te weinig progressie met deze groepslessen waardoor ik heb besloten met een trainingsschema te werken. Het betreft een splitschema van 3 dagen, en 2 overige dagen loop ik hard.

Nou vroeg ik mij af of mijn voedingsschema in grote lijnen goed aansluit op het trainingsschema. Mijn doel is om spier opbouw te krijgen, maar niet onwijs heftig. Ik vind het mooi als je ziet dat ik sport, dus dat mijn spieren te zien zijn, maar niet in de zin van bodybuilder-type vrouw. (Nou gaat dat bij mannen sneller dan bij vrouwen, maar alsnog).

Hebben jullie eventuele tips/op- of aanmerkingen op mijn voedingsschema? Ik heb de schema's toegevoegd als bijlage.
Alvast bedankt!

training schema.png


voedings schema.png
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even uitgerkend dat ik ongeveer op 36% eiwit, 55,4% KH en 10% vet zit. Vet is dus veelste laag. Nou zag k dat ik olijfolie niet heb meegerekend en daar kook ik 's avonds altijd mee. Alleen dat bevat ook weer veel calorieën, waardoor die weer te hoog zijn. Heeft iemand hier tips voor?
 
Minder koolhydraten eten dan om die kcal te compenseren.
Je zou de rozijnen en woksaus weg kunnen laten en de banaan omruilen voor nog een appel, dat scheelt ongeveer 250 kcal, bijna alleen maar koolhydraten.
 
Back
Naar boven