AndroidHealthClinic

Pasta

Bezoekers in dit topic

steef321

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 sep 2009
Berichten
28
Waardering
0
ik eet nu penne met paprika alleen dat is natuurlijk heel droog, wat zou ik erbij kunnen doen om het wat lekkerder te maken?
 
euhhh saus?
 
kip, pesto, olijfolie
 
tomatenpuree, mayonaise, ui, italiaanse kruiden, zout, tonijn
 
Zoals al eerder gezegd, pastasaus. Je gaat niet ineens dik worden omdat mensen zeggen dat saus zo slecht is :)
 
Ehm...beste Steef, eerst ff wat anders, waar zijn de proteïnes dan...???
En waarom heb je het idee dat je alleen droge pasta met een groente mag eten?
Als je liever geen SAUS:eek: uit een potje of zakje neemt, maak je de saus gewoon lekker zelf met bijvoorbeeld wat tomatenpuree, verse tomaat, scheutje water en/of tomatensap en kruiden... Je kunt daarnaast ook wat olijfolie mee koken met de penne, dan wordt ie niet zo droog. Smakelijk:p!
 
niks mis met saus van tomaten en groente, mager rundergehakt en een beetje water.
 
200g boter smelten en over je pasta doen, glijdt zo naar binnen!
 
Tomatenketchup , Chili saus , sambal zijn ook " goede " sauzen

Of een verse saus op basis van verse gepureerde tomaat , basilicum , olijfolie
 
Wees creatief. Je kan zelf wel wat bedenken om je eten lekkerder te maken toch?
 
Wees creatief. Je kan zelf wel wat bedenken om je eten lekkerder te maken toch?
Mooie uitspraak. Sommige mensen willen echt alles "voorgekauwd" hebben :D
 
Tomatenpuree + water + olijfolie + variatie aan kruiden
=lekker, variërend en gezond.
 
blik van de ontvelde tomaten kopen, beetje knoflook aanfruiten die tomaten erover heen, klein schepje sambal:D en dan de pasta iets korter koken dan normaal en nog even laten mee garen in de "saus" vlees erbij en hoppa :meal::brew:drool::eating:
 
Pastasaus van de aldi. Weet de exacte macro's niet, alleen dat het 35 kcal per 100 gram is. Ik vind het erg goed smaken en gebruik het zelfs als vervanger voor ketchup bij bijvoorbeeld gebakken aardappeltjes ofzo.
 
Back
Naar boven