MuscleMeat

pasta

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
k wil nu pasta gaan eten voor aan mijn koolhydraten te komen.
Mijn gewicht is 93kg en ben al 5 weken in de bulkfase...

Mijn vraag is hoeveel gr. pasta heb ik nodig?
En eten jullie bijv. spaghetti zonder saus? Gewoon droog?
 
Originally posted by Geoffke
k wil nu pasta gaan eten voor aan mijn koolhydraten te komen.
Mijn gewicht is 93kg en ben al 5 weken in de bulkfase...

Mijn vraag is hoeveel gr. pasta heb ik nodig?
En eten jullie bijv. spaghetti zonder saus? Gewoon droog?

ik eet nooit pasta..

maar zou uitkijken met de saus...
dat ie niet te vet is of dat er veel suiker inzit ofzo..
 
pasta is vrij geraffineerd zover ik weet. Als je er dan toch saus bij neemt dan zou ik het met tomaten doen. Wel uitkijken dat de tomatensaus niet teveel suikers bevat. Normaal gesproken probeerde ik (vroeger althans toen ik nog wel pasta at) de pasta gewoon goed te kruiden met van alles en nog wat zodat het vrij pittig wordt. Je maakt de smaak met de kruiden dan is het heel goed te doen en vrij lekker eigenlijk.
 
idd.. ga wel voor volkoren pasta dan. witmeel moet je zoveel mogelijk vermijden.. een grote insuline piek en geen voedingswaarde verder dan alleen kcal.
 
Ik zelf pak altijd de pasta voor herstel en langdurige energie. Nooit voor als ik Energie nodig heb voor het trainen. Deze koolhydraten duurt het te lang voordat ze in aanmerking komen voor verbranding. Maar verder is het hele goede. Ik zelf mix dan wit en volkeren door elkaar. om gewoon afwisseling te houden. Vervolgens gebraden kip filet erdoor heen. blokjes dan he. En magere kaas erover smelten in de oven. Wachten tot krokant korstje en dan lekker eten. Jaja The Naked Chef is niks vergeleken met mij :P
 
Back
Naar boven