Fitness Seller

Pasta

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
hebben jullie nog tips om (volkoren)pasta lekkerder te maken?

zelf eet ik altijd volkorenpasta met een beetje ketchup er doorheen, maar dat begint wel saai te worden...
 
Komt tie:
Even een uit snijen (of een halve :d) In een pan doen met olijvenolie, 2 a 3 minuutjes bakken.... vuur uit, ui er uit donderen (die is alleen voor de smaak, maar goed je kan hem er ook uitlaten dus), spekjes erin lichtjes bakken (dus niet totdat er een zwarte BBQ laag op zit). Ondetussen kookt je water al en ga je de pasta koken.

Als alles klaar is dan donder je een rauw ei in de afgegoten pasta in de pan. Spekjes erbij, wat olijvenolie in de pasta met wat parmazaanse kaas, alles even flink roeren en smullen maar!!


Een andere is pasta koken, samen met wat erwtjes, als die klaar zijn afgieten, opgeklopte room in de pan doen (genoeg zodat je een 'saus' hebt), even het geheel verwarmen en wederom smullen!!

Jaja je leert zo nog eens wat van Italianen!! :d
 
er zijn gneog recepten met vis/groenten

spekjes lijkt me niet echt een goede keus ivm met vv's

kies eerder voor kip,vis of magere ham icm. tomatensaus, ital. kruiden, ui, paprika en prei
 
Heinz pastasaus, saus voor over de pasta!
 
Originally posted by DJNRG83
Heinz pastasaus, saus voor over de pasta!

Ja nam ik eerst ook altijd, maar ik ben nu schoon aan het bulken :p
 
een goede tomatensaus maak je zo:

blikje gepelde tomaten
teentje knoflook (of theelepel knoflookpoeder)
grote eetlepel azijn
tijm
peper
zout
basilicum

Dit alles samen in een klein pannetje een uur lang op de laagste stand.... en pas DAARNA de gepelde tomaten pletten. Gebruik zo'n grote "prak-ding" voor aardappelpurree.... totdat je een goede, dikke saus hebt...

Dit kan je over de pasta doen, samen met eventueel gebraden (magere) rundergehakt (samen met uitjes en paprika) of kip.....
 
Back
Naar boven