XXL Nutrition

Pasvorm kleding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rei

Novice
Lid geworden
11 sep 2011
Berichten
26
Waardering
3
Lengte
1m68
Hallo dames!(en heren),

Ik zou het leuk vinden om te horen (voornamelijk de dames) of jullie door het bodybuilden op "problemen" stuitten met het kopen van kleding.
Je lichaam is continue aan verandering onderhevig en hierdoor zal maat en vorm veranderen.
En heb je voorkeur waarin je fysiek goed uitkomt oid?
Zelf merk ik bijvoorbeeld dat mijn schouders uit mijn shirts groeien:p

Ik hoor graag hoe de sport invloed heeft op andere vlakken.

gr
 
Ik merk alleen dat het een en ander van mijn broeken te strak is gaan zitten, en wat shirts.
 
Ik heb altijd al last gehad van te dikke benen (zijn niet alleen spieren helaas) voor broeken in een goede taillemaat. Spijkerbroeken model 'straight' zijn voor mij skinny jeans.

Verder inderdaad schouders. En bovenarmen begint inmiddels ook een probleem te worden, vooral in shirtjes met korte mauwen.
 
Bij mij alleen shirtjes met van die korte pofmouwtjes. Ziet er niet uit, alsof je hele vette bovenarmen hebt.

En koop van alles een maatje groter dan een jaar geleden.

Broeken was altijd al een probleem. Zijn gelukkig nu wel weer van die hoge taille jeans te krijgen.


Maar ben ws nog niet zo gespierd als de rest, als ik het zo eens lees :(
 
Eigenlijk nergens last van.
Koop meestal maat M, soms L
 
ik zelf koop bijna alles stretch, leggings, met stretch rokjes en stretch tshirts:P
http://1.bp.blogspot.com/_SjU1QZA2g...AAtQ/3r09_PDRO2Q/s1600/skirt_legging-rm28.jpg

blijft passen, legging +rokje kost 10 euro :P ik ben dit gaan dragen omdat ik zoveel ben afgevallen, dit blijft altijd mooi aansluiten, t lijkt me als je veel spieren hebt, dat dit ook heel mooi je beenspieren laat zien

Weet niet wat voor werk of opleiding je doet, maar lijkt me niet echt iets om de deur mee uit te gaan?
 
Ik heb nergens last van, Ik draag veel rokken en jurkjes.
 
Je kunt toch ook een netter rokje erop kopen of iets dergelijks.. de manager van mn vriend draagt ook altijd legging+rok en zij moet representatief overkomen, voor mijn werk is het overigens ook geen probleem (apothekersassistent).. ik vind niet dat een spijkerbroek netter is of wat bedoel je ermee?
 
Ik heb tot nu toe 2 sporttruitjes weggegooid omdat die te strak om mijn schouders zaten. Nu heb draag ik alleen tanktops met sporten. Verder heb ik altijd nog een probleem met broeken passen en dan met name de skinny jeans. In strakke truitjes hebben mijn armen wat meer vorm gekregen.
 
Stretch is inderdaad erg relaxed! Zelf hoop ik nog een poosje vooruit te kunnen in dezelfde maat, aangezien ik iets vet wil verliezen en spieren wil gainen.

Ik vind dit forum trouwens erg leuk, maar worden toch wel weinig topics aangemaakt in de vrouwensectie, naast de beginnerstopics. Hoe zouden we er wat meer energie in kunnen blazen?
 
Ik moet al accountant ook netjes naar het werk...heb zelf het liefst gewoon een mooi pak aan maar er is niet een jasje/blouse wat zit zoal t zou moeten. Mn schouders zijn te breed ten opzichte van mn taille, en omdat ik het lelijk vind als het om mn taille slobbert neem ik eigenlijk een maatje te klein. Dan maar niet teveel bewegen :P

Ook bij tshirts etc. die mij mn taille goed zitten verdraaien de mouwen bij mn schouders...
 
Ik moet al accountant ook netjes naar het werk...heb zelf het liefst gewoon een mooi pak aan maar er is niet een jasje/blouse wat zit zoal t zou moeten. Mn schouders zijn te breed ten opzichte van mn taille, en omdat ik het lelijk vind als het om mn taille slobbert neem ik eigenlijk een maatje te klein. Dan maar niet teveel bewegen :P

Ook bij tshirts etc. die mij mn taille goed zitten verdraaien de mouwen bij mn schouders...

Wordt alleen maar erger:D
 
Koop alleen maar kleinere shirtjes, waardoor mn upperbody nog groter lijkt.
 
Wordt alleen maar erger:D
Dan moet ik toch echt gaan denken aan op maat gemaakte jasjes, want dan ist geen porum meer!
Kga binnenkort ook maar eens n op maat gemaakte blouse bestellen, kijken hoe dat bevalt.
 
Bovenbenen die niet meer in de jeans passen maar bij een maat groter te wijd in mijn taille. BH past niet meer (rugomtrek), Shirtjes die te strak om mijn schouders zitten maar lubberen bij mijn buik. Zelfs na 5 jaar niet trainen is dit gebleven.... Nu na een keertje benen trainen kan ik EN een paar dagen niet normaal lopen EN zit mijn broek te strak om mijn benen.... Was ik even vergeten hoe dat was...
 
Ik heb eigenlijk nergens problemen mee:D. Bijna alle broeken die ik aanpas zitten perfect en shirtjes zitten soms iets strak, maar niet te strak... Mijn kledingmaat is in alle jaren niet echt veranderd ook al heb ik duidelijk meer spiermassa ( minder vet waarschijnlijk;)Om niet gelijk de magere spierwinst te benadrukken:))
Misschien heb ik ook wel het geluk dat sommige kledingmerken precies mijn pasmaat hebben.
Truitjes met pofmouwtjes staan zoal Abfab ook al zei, echt belachelijk. Ook van die 'lieve' vrouwenjurkjes vind ik met gespierde schouders ook misstaan trouwens.
 
Truitjes met pofmouwtjes staan zoal Abfab ook al zei, echt belachelijk. Ook van die 'lieve' vrouwenjurkjes vind ik met gespierde schouders ook misstaan trouwens.
Ja haha, dat laatste herken ik ook. Ik heb wel eens voor de lol jurkjes van mn zusje aangetrokken, maar dat ziet er zo verkeerd uit!!
 
colberts zijn ook een drama, liet laatst mijn sleutels op de grond vallen en wilde ze oppakken, KGGGT! zo uit mijn colbert gescheurd haha
 
heb heel vaak last met kleding kopen ik zie vaak leuke dingen maar t-shirt heb ik xxl en veel merken hebben dat niet.. soms als ik iets echt leuk vind koop ik het wel xl maar dan zit het aardig tight! broeken heb ik maat 38 maar alles begint steeds strakker te zitten en altijd me riem goed aantrekken. Weten jullie een t-shirt merk wat een beetje ruim zit
(geen karel kaanie!)
 
Back
Naar boven